Son Dakika!

16.09.2013

İntikam 23. Bölüm Kıyafetleri ve Aksesuarları

Bunu Paylaş :
Diziler yeni sezonla birlikte birer birer yeni bölümleriyle ekranlara dönüyor. İntikam'da 23. bölüm heyecanı sarıyor bizleri. İntikam'ın 23. bölümünde giyilen kıyafetler ve kombinlerdeki takılar neler? Hepimiz merak ediyoruz bunu. Gelin şimdi yeni bölümün en güzel kıyafetlerine ve aksesuarlarına göz atalım. 


Dizi tüm heyecanı ve yeni sürprizleriyle sürüyor. Yeni sezona öldüğünü sandığımız Sahika'nın ortaya çıkmasıyla yaşadığımız ilk sezonu atlatmış olsak da, yeni heyecanların bizi beklediğini biliyoruz. Neyse, kıyafetlere gelelim. Bu bölümde bence Yağmur'un giymiş olduğu elbise dikkat çekti. Boyundan bağlamalı olan bu elbise, tahminleriniz üzerine Gucci marka! Biraz kırmızı halıda ünlülerin giydiği elbiseleri hatırlatıyor bana, daha önce de görmüştüm çünkü bu ya da benzeri elbiseleri.


Sizin de özel geceler için düşünebileceğiniz çok hoş bir elbise diyebilirim. Benim çok hoşuma gitti. Bu kırmızı tonlarında Beren Saat'in giydiği boyundan bağlamalı olan elbise.


23. bölümde fotoğraflarda Beren Saat'in yani Yağmur'un bu bilekliği de benim dikkatimi çekmişti. Bence bu elbiseyi ancak bu kadar zarif bir bileklik tamamlayabilirdi. Çok hoş, mükemmel ötesiii :)


İntikam dizisinde Beren Saat adeta Gucci'ye hayran bıraktıyor. Hemen her bölümde Gucci'den aksesuarlarla karşımıza çıkan Yağmur, bu sefer de çok şık parçalarla bizleri yine büyülüyor, ben büyülendim sizleri bilmem.



Geçtiğimiz sezon daha çok Burberry marka kıyafetlerle karşımıza çıkan Yağmur, yeni sezonda da arada bu markanın en şık parçalarıyla karşımızda oluyor. İşte, giydiği Burberry marka güzel bir gömlek.


İntikam Kıyafetleri – 23. Bölüm Beren Saat Burberry Gömlek

Bir de Aslı'mız var tabi. O da çok şık bir Beymen Club bluzuyla görüntülendi. Mavi bluzuyla Aslı'yı ben çok beğendim.


Aslı’nın tercih ettiği Beymen Club bluzu
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT