Son Dakika!

17.11.2012

JENNIFER LOPEZ'İN VÜCUT ÖLÇÜLERİ

Bunu Paylaş :


Bu hafta ülkemizde J-LO haftasıydı biliyorsunuz:))  ben maalesef konserine gidemedim ama giden arkadaşlarımdan gerçekten muhteşem bir görsel şölen olduğunu, Jennıfer'in mükemmel sahne performansını, seksi sahne kıyafetlerini dinleyerek geçirdim dolayısıyla da  kıskançlığım tavan yaptı:((( neyse bir daha ki sefere deyip vücut ölçüleriyle ilgili bulduklarıma geçelim; maalesef çok ayrıntılı bir ölçü bilgimiz olmamakla beraber, boy 1.62 kilo 58 diye belirtilmiş ki !!  popo kraliçesi olduğu düşünülürse 40 veya 42 beden olma olasılı çok fazla ne dersiniz??









Bunu Paylaş :

14 yorum:

  1. gercekten de kocaman bır popo:))))

    YanıtlaSil
  2. hem de sigortalı!! ama yine de Kim'in poposunu geçemez:))

    YanıtlaSil
  3. Biz olsak direk şişko oluyoruz :(

    YanıtlaSil
  4. evet Türk erkelerinin hepsi Brad PİİT gibi ya o yüzden bizde olsa şişko olur:))) kesinlikle katılıyorum SÜSLÜmmmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şişko değil balık etli süslümmm

      Sil
  5. Dün abime yazdığın yazıyı söledim abim de Jennifer Lopez'de kim. Biz ona Jennifer LopeT diyoruz dedi ay ne güldüm :))

    YanıtlaSil
  6. son fotoğraf demişim yanlışlıkla sondan bir önceki fotoğraf ne öyle diyecektim :)))

    YanıtlaSil
  7. hahayyyy...güzel espiri:))

    YanıtlaSil
  8. poposu gerçekten çook büyük

    YanıtlaSil
  9. sondan 1 önceki dehset ..

    YanıtlaSil
  10. Klasik kiskanc turk kadini yorumlari...

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT