Son Dakika!

26.04.2012

''Gölge-Balyaj-Röfle''

Bunu Paylaş :
Yaz gelince nedense saçlarımla ilgili bir değişiklik yapma ihtiyacı doğuyor bende;belki havalardan (kıştan çıkmanın verdiği sevinçle) belki yaz mevsimi düğün mevsimi olduğu için bilemiyorum ama şu anda aklımda hafif bir gölge mi olsun? yoksa bir kaç balyaj'la sadece renk mi katalım diye bir sürü soru var!!! bu soruya cevap ararken güzel seçenek buldum ve sizlerle paylaşmaya karar verdim.... iyi seyirler:)))

























Bunu Paylaş :

4 yorum:

  1. burda jessica biel ve mila kunisin saçlarında ne işlem var?gölge mi balyaj mı?aydınlatırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. hiç anlamam ki şekerim:))) ben beğendiğim fotoğrafı telefonuma kaydedip kuaförüme gösteriyorum işe yarıyor tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  3. Jessica Biel'in saçına ombre saç diyorlar yeni çıkmış =)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel dimi..bizim kuaförlere nasıl anlatırız bunu bilmiyorum en iyisi fotoğraf göstermek galiba:)))

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT