Son Dakika!

23.07.2012

Blog Sayfalarına Acil Destek Gerekiyor!

Bunu Paylaş :

 

Sevgili blogger öğretmenim çok güzel bir yazı yazmış bende kendisine tamamen katılıyor ve yazısını aynen yayınlıyorum..

                                                                                                                                

               Bugün eski yazılarımdan birini bir blogta gördüm ve açıkçası duygulandım biraz. O zamanlar blog olayına bayağı kafa yoruyordum ve gerçek anlamda blog yazarları için gerek kendi blog sayfamda gerekse diğer sosyal platformlarda kendi çapımda mücadele ediyordum. Bundan sonra duymayan, okumayan hiç bir blog yazarı kalmayasıya kadar bir önceki yazım olan Blog Yazarları İçin Küçük Bir Manifesto başlıklı yazımı her seferinde farklı boyutlarıyla ele alıp yeniden yeniden yayınlayacağım. Şimdi; acil destek gerekiyor başlığı ile küçük bir konuya değineceğim. 


Artık yeter arkadaşlar; nereye kadar umarsız olacağız, nereye kadar daha böyle acımasız yaklaşacağız birbirimize karşı. Sizce birbirimize destek vermek için kırmızı alarm vermemiz gerekmiyor mu? En basitinden bu yazımızda fiziktir.blogspot.com'un yani kendi blog sayfamın istatistiklerini vererek ele alalım ve daha geniş açalım demek istediklerimi. 

En basitinden; bu sayfanın genel olarak blog yazarlarına hitap ettiğini biliyoruz. Blog yazarları! Bu konuya reklamlar ve gelirler olarak değinelim. Blog yazarları dedim; bu işi bilen kişiler hemen hemen. Yani bir blogdan nasıl para kazanılır, sayfada bulunan görsel ögelerin, yazıların vs. hangisinin içerik hangisinin reklam olduğunu ayırt edebilen kişiler blog yazarları. İstatistiklere baktığımda bu durumun ne kadar acı verici bir şey olduğunu görüyorum. Bir önceki yazımda da "blog yazarının blog yazarından başka dostu yoktur" demişim ancak yanılmışım sanırım. www.dusunmekvepaylasmak.blogspot.com yazarının da dediği gibi yer yer "blog yazarının blog yazarından başka düşmanı da yokmuş." Sayfama gelen ziyaretçilerin büyük kısmı blog yazarı, ancak görüyorum ki ne bir reklam desteği var ne de bir bumerang şablon desteği. Ben kendim için istemiyorum, zaten bu sayfanın getireceği maksimum gelir de kayda alınacak türden bir miktar değil. Ben genel olarak tüm blog yazarları adına yazmak istiyorum her şeyi. Zaten benim en azından blogumu takip eden kişilere verdiğim destek, yardımcı olmalarım filan bunu kanıtlar nitelikte. 
Şimdi arkadaşlar daha fazla uzatmak istemiyorum, yazımın başında da kısa olacak demiştim ama gerçekten sıkıcı bir durumla baş başayız. Sizlerden şunu istiyorum; ara sıra çeşitli blog sayfalarını ziyaret edelim, bunun için bir sebebimizin olmasına gerek yok. Tek sebebimiz destek vermek olsun. Mesela her gün 10 adet blogu ziyaret edeceğim ve o sayfalara elimden geldiğince destek olacağım diye bir karar alalım. Çok fazla bir şey değil bu, günde maksimum 5 dakika bile almaz. Bu sayfalara girdiğimizde neler yapabiliriz? En basitinden reklam gelirlerine katkı sağlayabiliriz. Bu ne kadar zamanımızı alacak ki? Zaten reklamların çoğu tıklandığında yeni pencerede açılır, bu size hiç bir şekilde zaman kaybettirmez. Bumerang şablonlarına tıklamak da aynı şekilde. Yine o blogun kısa bir tanıtımını sayfamızda yapmak.
Böyle çoğaltabiliriz destekleri. Gerçek anlamda sıkıntılı bir durum. Düşünseniz, sayfanıza günde 20 blog yazarının geldiğini ve her birinin reklamlar konusunda size destek olduğunu. Bu sayede günlük kazancınızı 2 - 4 dolar arasında arttırmak mümkün. Düşündüğümüz zaman çok zor diyebiliriz bunu başarmak, ama neden olmasın?http://fiziktir.blogspot.com
Bunu Paylaş :

8 yorum:

  1. ÖZELLİKLE,daha deneyimli ve çok takipçisi olan bloogerlar ben benim gibi olan yenilere destek verseler harika olurdu..

    YanıtlaSil
  2. haklsınız. ama o kadar çok blog varki hepsine yetişmek, ulaşmak zor.

    YanıtlaSil
  3. Hep destek tam destek hanımlar:)) bu konuda elimizden ne gelirse artık..
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Çok takipçisi olan bloggerler kendilerince bir grup oluşturmuşlar twitterde rahatça anlaşabilecek bir durum bu aralarına ne kimseyi alıyorlar nede yardım ediyorlar :(

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. öncelikle yeni blogger'lar için sizlere elimden geldiğince destek olmayı amaçlıyorum. zaten bunun için fiziktir.blogspot.com sayfamı yayınladım. hangi konuda olursa olsun; gerek teknik, gerek bilgi, gerekse blog yazarlığı konularında ne tür sorunlarınız olursa her zaman yardıma hazırım ben.

    Selma's World'un dediği gibi ortalıkta o kadar çok blog var ki hangi birine yetişmeliyiz diye de düşünebiriz. ama şunu unutmayalım, o blogların her biri bizlere ait. her blog sahibi günde 3-5 bloga destek olsa, bence hiç bir şekilde sorun kalmayacak. ve gerçekten artık bloglarımız için harcadığımız zamanın bir katkısı da olabilir.

    MelonunOjeleri; sizin şikayetinizde doğru bir tespit. bırakın aralarına almasınlar bizleri; ben bu konuda gerçekten her türlü bilgi birikimine sahibim. şimdi o çevreyi hep birlikte kendimiz oluşturalım diyorum kısaca.

    www.fiziktir.blogspot.com > sayfamda ihtiyacınız olan tüm bilgileri elimden geldiğinde yazılı ve görsel olarak açıklamaya çalışıyorum. bununla birlikte; facebook, e-posta hatta GSM numaram da dahil olmak üzere bir çok servisten faydalanarak birebir sorularınızı da yanıtlamaya çalışıyorum...

    YanıtlaSil
  7. İzninizle bende bişey eklemek istiyorum,gördüğüm kadarıyla sponsor firmalar üye sayısını dikkate alıyor işte bu yüzden ben özellikle yorum yapan arkadaşlarımın bloglarına gidip hem iade-i ziyaret yapıyorum,hem gitmişken bir reklam tıklıyorum ama özellikle de üye oluyorum bu konuya dikkat çekmek istedim...

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT