Son Dakika!

17.09.2013

Beren Saat'in İntikam'da Giydiği Kıyafetler

Bunu Paylaş :
Aşk-ı Memnu'dan sonra Beren Saat İntikam dizisiyle de giydiği kıyafetlerle göz alıcı bir güzelliğe bürünüyor. Son zamanlarda pek vakit bulamıyorum ve izleyemiyorum diziyi ama yine de internet üzerinden arada göz gezdiriyorum ne olmuş ne bitmiş. 23. Bölümüyle yeni sezona merhaba dedi İntikam ve ben de İntikam 23. Bölüm Kıyafetleri ile ilgili bir yazıyı geçtiğimiz gün sizlerle paylaştım. Şimdi de genel olarak dizide giyilen kıyafetlere bir göz atalım isterseniz.


Şimdi bu yazı şöyle olacak; Beren Saat'in İntikam dizisinin tüm bölümlerinde giydiği elbiseleri ve kıyafetleri kapsayacak şekilde ele almaya çalışacağım. Ve giydiği parçaların hangi markalara ait olduğunu da söyleyeceğim sizlere. Giydiği her kıyafet, taktığı her takıyla olay yaran bir isim aslında O.

Bence dizide giydiği kıyafetlerden dolayı stil danışmanına büyük bir teşekkür borçlu Beren, ben de ayrıca teşekkür ediyorum kendisine. Hak ediyor çünkü, daha dizinin yayınlanan bölümü biter bitmez, "bu elbisenin tasarımcısı kim, acaba bu bölümde kombinlediği şu şık çanta hangi markaya ait?" gibi sorularla meraktan kıvranıyoruz anasını satayım.

Beren Saat'in İntikam'da giydiği kıyafetlerin, takıların, çantaların markalarını merak edenler için ufak bir araştırma yaptık ve bakın hangi isimlerle karşılaştık. Beren Saat'in İntikam dizisinde giydiği kıyafetleri ve markalarını görmek için; 

Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT