Son Dakika!

22.06.2012

''KONSERE GİDERKEN NE GİYİLİR''

Bunu Paylaş :
Geçen sene konser sezonunu Serdar Ortaç'la açmıştık konser ve eğlence dediniz mi! benim tek favorimdir kendisi öyle gidip tiyatro izler gibi oturmazsınız Serdar sahneye çıkar ayaklanırsınız ve konser bitene kadar oynarsınız işte böyle bir performanstan sonra keşke topuklu değilde babet gitseydim dediğim bir konser hikayesinin ardından bu sene aynı hatayı yapmamak adına böyle bir yazı yazmaya daha doğrusu resim paylaşmaya karar verdim:)))











Bunu Paylaş :

4 yorum:

  1. o hatayı bende yapmıştım bir kere :) babet ya da spor ayakkabı iyidir ama boyun kısa göremiyorum sahneyi o zamanda keyif alamıyorum, bana da bir önerin var mı tatlım ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve'cim şu dolgu topuklar benim favorim bu aralar kesinlikle tavsiye ederim...bende düz ayakkabı giymeyi sevmem:)))

      Sil
  2. evet kesinlikle konserlerde topuklu ayakkabı eziyet oluyor çok haklısın!Ama demeden geçemeyeceğim Beren Saat kıyafetine espri mi katmak istemiş transparan giymeden öyle dursun mu istemiş ne giymiş öyle yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın şekerim bende komik buldugum için ekledim:)))

      Sil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT