2014 Moda Elbise Modelleri ve Ayakkabı Modelleri

''Londra'da Bir Türk kızı''

28 04 20122Yorum Yapıldı



Selam twettır,facebook yada youtube'ta sörf yapıp hala Su'yu tanımayan var mıdır bilmiyorum ama ben kendisini çokkk uzun zamandır severek takip ediyorum ve ondan çok şey öğrendim Türkçe makyaj videoları konusunda en iyisidir hem çok güzel anlatır,hem uygular hemde sanki kırk yıldır arkadaşmışsınız gibi samimidir...Şimdi birde blogu var bence mutlaka takip edilmeli...


http://londradabirturkkizi.blogspot.co.uk
Bunu Facebook'ta Paylaş :

+ Yorum Yapıldı + 2 Yorum Yapıldı

28 Nisan 2012 05:49

ben tanimiyom :)

28 Nisan 2012 06:34

bende tanıyorum :)

Yorum Gönder

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea | Pusat Promosi
Copyright © 2011. 2013 Abiye Elbise Modelleri ve Ayakkabı Modelleri - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger