Son Dakika!

23.07.2012

''SEVDİĞİM BLOGLAR''

Bunu Paylaş :



Hazır başlamışken bir-iki ilave daha yapalım; kendisi benim Sarı Şekerim uzun zamandır blogunu çok severek takip ediyorum ürün yorumları,seyahat notları,güzel yeşil gözlerine yaptığı harika makyajlar ile benim en sevdiğim bloglardan biridir.(Annem onun ki gibi güzel ve iri gözlere Eşşek gözlü der:))) açıklamama gerek var mı? bilmiyorum ama dip not düşelim Eşşek hayvanlar aleminin en güzel gözlerine sahiptir.)
Şimdi yeni bir blog daha açıyor ki bu blogda moda ve dıy projeler daha fazla yer alacak  (ben özellikle tasarımına bayıldım,hatta kıskandım:))  her iki blogununda takip edilmesi gerek bence buyurun..tık ve tık



Bunu Paylaş :

4 yorum:

  1. ya canım benımm! nasıl da mutlu oldum!sana da benzerini yapabılırız bebegım hıc anlamazdım web tasarım olayından ama artık çözdüm olayı :)
    Sana buradan tekrar kocaman opucukler gonderıyor esek gozlu arkadasın!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. beğenmene çok sevindim şekerim:)))

    YanıtlaSil
  3. Bende tıklayıp kesfetmek ıstıyorum öyleyse bu bloggeri :)

    YanıtlaSil
  4. bence de keşfetmelisin şekerim:)))

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT