Son Dakika!

2.09.2013

Zara 2013 - 2014 Elbise Modelleri

Bunu Paylaş :
Zara 2013 - 2014 sonbahar kış koleksiyonuyla beni fazlasıyla büyüledi. Öylesine geniş bir yelpazede oluşturulmuş ki bu elbise koleksiyonu, resmen saatlerce Zara'nın en yeni elbiselerini inceledim durdum. Bir koleksiyonda tüm trendleri görebileceğimi söyleselerdi galiba "hadi oradan be!" demekle yetinirdim, ama gözlerimle görünce artık Zara'nın ne büyük bir marka olduğunu anlıyor gibiyim, hafife almışız biz.


Zara 2014 elbise modelleri ile gündeme gele dursun, bu koleksiyonda yok yok canlarım. Öyle ki; sırt dekolteli elbiselerden mini elbiselere, uzun kollu elbiselerden neon renklere, çiçek desenli elbiselerden etnik desenlilere kadar daha saymayı unuttuğum nice trend... Hepsi de bu yazın en favorileri arasında değil mi, bence de hiç yabancı gelmediler çünkü.


Sırt dekolteli elbiseler beni fazlasıyla büyüledi. Özellikle birazdan aşağıda vereceğim onlarca elbise arasındaki sırt dekolteli olanlara mutlaka dikkat edin.  Mini olanlarda da gördüğünüz gibi etek kısmı fırfırlı olanlar çok moda! Daha fazla seçenek görmek istiyorsanız, hemen aşağıda paylaşacağım galeriye göz atın. Sayısız model var ilginizi çekeceğini düşündüğüm...

ZARA 2013 - 2014 ELBİSE MODELLERİ KOLEKSİYONU



Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT