Son Dakika!

2.09.2013

Siyah Beyaz Elbise Modelleri Yeni Sezon

Bunu Paylaş :
Biliyorsunuz, blog sayfam henüz bir buçuk aylık. Sayfamı kurduğumda sizlerle paylaştığım ilk düşüncelerim elbiselerde beyaz rengin trend olduğu yönündeydi. Bu düşüncemi hala koruyorum ve zaten birçok moda yazarı da dergilerde, internet sitelerinde bu gibi şeylerin altını sürekli çiziyorlar. Bugün bu düşüncelerime şunu eklemek istiyorum, beyaz elbiseleri siyahla birlikte kullanın. Yani artık yeni trendimiz siyah beyaz elbiseler.


Ünlüler en çok dikkat çekti bu siyah beyaz elbise rüzgarıyla. Kırmızı halıda ve sokakta giydikleri siyah beyaz kıyafetleriyle oldukça şık görünüyorlardı. Sonbahar yaklaşırken de birçok markanın reyonlarını süslemeye başladı bu siyah beyaz elbise çılgınlığı. Düzenlenen defilelerde bile sıkça karşımıza çıkıyor.

En çok mini elbiselerde görmeyi seviyorum bu iki rengi birlikte. Straplez elbiseleri de dahil edebilirim buna. Uzun elbiselerde tercih etmiyorum çünkü hoşuma gitmiyor, ağır kaçıyor ve biraz da bence hoş olmayan bir görünüm katıyor. En iyisi mini, seksi ve etkileyici tasarımlarla kullanmak diye düşünüyorum, siz ne dersiniz?

Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT