Son Dakika!

13.09.2013

Jessica Alba'nın Giyim Tarzı ve Narciso Rodriguez Elbisesi

Bunu Paylaş :
Ahh ahh, şöyle olmak istediğim ünlüleri saysam size bunların başında Jessica Alba gelir sanırım. Şimdi de onun bugün giydiği çok sade ve bir o kadar da şık bir elbiseyi sizlerle buluşturuyorum.

28 Nisan 1981 yaşında doğan Jessica Alba, For Him Magazine Dergisi'nin 2007 yılında hazırladığı Yeryüzündeki En Seksi Kadınlar listesinde  ilk sırayı aldı. 

Oyunculuk kariyeri boyunca sayısız ödül kazanan Jessica'nın babası ve annesi çok genç yaşta evlendiler. Fantastik Dörtlü filminde de rol alan güzel oyuncu 2006 MTV Film Ödülleri'nde (MTV Movie Awards) King Kong, Görevimiz Tehlike 3, Da Vinci Şifresi gibi filmlerle ilgili çeşitli skeçlerde rol aldı.

Jessica Alba'yı kısaca tanıttıktan sonra gelelim onun giyim tarzına. Çoğu zaman makyajsız olan yüzü hayranları tarafından ruh gibi şeklinde tanımlansa da doğal olan yüzü daha çok seviliyor, ben de öyle seviyorum. 

Çok tatlı ve bir o kadar da sempatik olan Jessica Alba, bugün New York Fashion Week'e katıldı ve Narciso Rodriguez defilesine Narciso Rodriguez'in çok şık bir siyah elbisesini giydi. Fit bir vücudu olan Alba'nın güzelliği görülmeye değerdi bence. Sivri burun topuklu beyaz ayakkabısı ve bilekleri de dikkatlerden kaçmıyor.

Birbirinden farklı renkleri bir arada kullanmayı seviyor, ancak ben kendisine daha çok pastel tonlarını yakıştırıyorum. Her şeye rağmen keyifli bir kişiliğe ve tarza sahip, böyle devam eder umarım.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT