Son Dakika!

14.09.2013

Gretchen Mol, L`Wren Scott Marka Kırmızı Elbisesi

Bunu Paylaş :
Bana göre Hollywood'un en güzel yüzlü isimlerinden biri Gretchen Mol ancak yine de bir oyuncuya göre çok büyük eksiklikleri de var. Zaman zaman çok yapmacık bir tavır takınıyor, mesela gülmek için bazen çok fazla kasıyor kendini ama her şeye rağmen umut vadediyor. 

Aslında ben onun bu kusursuz yüzünü 13th Floor filminde sanal ortamda salınarak ortaya çıkan tutsak yüz ifadesiyle tanıdım. Filmi izlediğimde filmden çok, Gretchen Mol'ün nasıl böyle mükemmel bir yüze sahip olduğunu düşünüp durmuştum. 

Öyle işte, çok tatlı bir yüzü var ve kendisinin hayranıyım. Aslında amacım onun bu güzelliğini övmek değil. Sadece bu çok şık kırmızı elbisesini paylaşmak istedim sizinle.

`Boardwalk Empire` dizisinin New York`ta gerçekleşen 4.sezon tanıtımına katıldığı gün (8 Eylül Pazar, 2013) giydiği Gretchen Mol, L`Wren Scott marka kırmızı elbisesi ile ben onu bir melek gibi görüyorum.

Harikalar yaratmış, çok zarif çok şık aksesuarlar ve muhteşem bir sandalet... Saçları, duruşu, dudaklarındaki rujun tonu... Kısacası her şey çok güzel, en az yüzünün güzelliği kadar.

Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce de, Gretchen Mol giydiği bu kırmızı elbisesiyle çok şık olmamış mı?

Hangi Ünlü, Nerede Ne Giydi? Tıkla Öğren!
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT