Son Dakika!

1.09.2013

En Moda Plaj Elbiseleri

Bunu Paylaş :
Biraz da denizin, kumun ve güneşin yani tatilim keyfini çıkaralım değil mi? Biz kadınlar için her yerde şıklık adeta bir yaşam biçimi olmuş, almış başını gidiyor canım ya. Plajlarda bile giyebileceğimiz kıyafetlerimizin en güzel ve en trend olmasına dikkat ediyoruz. Bakalım, bu yaz plaj elbiseleri arasında ne gibi detaylar göze çarpıyormuş?

plaj elbisesi

Şimdi sizler adına tüm elbise tutkunlarına özel olarak güzel bir plaj elbiseleri yazısı hazırlıyorum. Hem bol bol seçenekler sunacağım (ki bu seçenekler yazımızın sonunda bir galeri şeklinde olacak) hem de 2013 yazının en hit plaj elbiseleri hakkında ufak tefek bilgiler sunacağım. Bakalım bunlar hoşunuza gidecek mi?

Beyaz Plaj Elbiseleri


Bu sene dantel elbiselerde daha çok tercih edilen beyaz, plaj elbiseleri ile arasını gayet iyi tutuyor. Yaz aylarının sonlarına yaklaştığımız şu günlerde kafasında bir tatil planı olan varsa, benim favorim olan danteli seçsin derim ve mutlaka renk tercihini de beyazdan yana kullansın. 

Neon Renkli Plaj Elbiseleri


Son birkaç yıldan bu yana hayatımızda büyük yer kaplayan ve keyifli bir giyim tarzı sunan neon renkler, bu yaz plajlarda elbiselere canlılık veriyor. Zaten bu senenin başlarından beri aksesuarlarda, bikinilerde ve bir çok kıyafette kendini göstermeyi başarmıştı. Şunu da belirtmem gerekiyor ki, bronz tenle muhteşem bir uyum içerisinde oldukları gerçeğini de kabullenmek gerekiyor!

Bohem Tarzı Plaj Elbiselerinde Deneyin!


Bu yaza damgası vuranlar arasında bohem tarzı, salaş ve etnik desenli elbiseler de plajlarda sıkça kullanılıyor. Özellikle şile bezini mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. Bu aralar epey popüler de kendileri. Bir de şu var, ben olsam bu bohem tarzı seçerdim çünkü bu tarz kıyafetler bikinilerin üzerine de oldukça rahat bir şekilde giyilebiliyor. Biraz kafayı çalıştırsak yeter :)

Dantel Detaylı Plaj Elbiseleri


Hemen yukarıda bahsettim zaten; plaj elbisesi dediğin beyaz olur ve beyaza da en çok dantel yakışır diye. Tekrardan dantelin bu yaz her yerde karşımıza çıkmasına şaşırmayın dememe gerek yoktur sanırım. Ben bikininizin üzerine giyeceğiniz dantel elbiselerle harika görüneceğinizden eminim, bana da bir kaç foto yollamayı unutmayın haa :)

Plajlarda Örme Elbiselere Güvenin!


Bazen düşünebilirsiniz, acaba örme elbise plajda nasıl olur diye? Hak verebilirim size ancak yine de bu düşünceyi artık kafanızdan atın. Çünkü bu yaz tüm plajlar örme elbiseler ile dolup taştı. Özellikle siyah ya da beyaz renkli olanlarını tercih etmeniz önemle duyurulur...

Veee yazımızın sonuna gelirken, sizler için çok daha fazla plaj elbisesi seçeneği hazırladım. Neredeyse 80'e yakın farklı tarzda ve desende, renkte plaj elbisesi var bu galeride. E, bir teşekkürü hak ettim sanırım.

2013 YAZ PLAJ ELBİSELERİ

Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT