Son Dakika!

8.08.2013

Yeşil Elbise Kombini

Bunu Paylaş :
Bu yaz mevsimin canlı renklerinin yükselişine hep birlikte şahitlik yapıyoruz. Geçtiğimiz yılın yaz aylarında sinyallerini almaya başladığımız canlı renkler, pastel tonlara fark atarak bugünün trendini oluşturdu. Hala yoğun bir şekilde sezon trendlerine hakim olan canlı renkler arasından "yeşil" tonlarını seçtim ve yeşil bir elbise kombini oluşturdum. Sizce de, renklerle korkmadan oynamanın zamanı gelmedi mi?


Şık ve etkileyici, ağırbaşlı bir yeşil elbise seçtim bu kombin için. Elbisenin etek kısmında yer verilen siyah ve mavi çizgiler hala oldukça popüler bir trend olan blok renkler trendini canlandırıyor. Bu elbiseye platform topuklu rugan bir sandalet yakışır dedim ve onu seçtim. 

Çanta ve ayakkabının renklerinin birbiriyle uyumlu olmasından yana kullandım tercihimi. Böyle şık bir kombinle isterseniz küçük bir el çantası, isterseniz de benim seçtiğim böyle büyük bir çantayı tercih edebilirsiniz. Altın renkli zincir bileklik de aksesuar olarak kombinimizin tamamlayıcı en önemli kilit parçası olarak görünüyor.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT