Son Dakika!

8.08.2013

Geometrik Desenli Elbise Kombini

Bunu Paylaş :
Her ne kadar geçtiğimiz yılın trendleri arasında yer alsa da Geometrik Desenler'i ben çok sevdim ve uzun bir süre daha seveceğim. Geçtiğimiz yıldan izlerin kaldığını da zaman zaman görebiliyoruz bu yaz. Hala sokak modası içerisinde geometrik desen rüzgarını hissedebiliyoruz. Bu yılın da bahar trendleri arasında bomba gibi düşen geometrik desenleri bu sefer elbiselerde deneyelim, işte sizin için şık bir geometrik desenli elbise kombini. 


Etnik stili gün ışığına çıkaran bu desenlerle kombinler son yılların en popüler renkli kombinlerini yaratmayı başarıyor. Bu yüzden böyle bir tarz olmasını istedim. Milla by trendyol'dan seçtiğim geometrik desenli elbise, canlı ve renkli görünümüyle sizin tarzınızı da canlandıracaktır, bundan hiç şüphem yok.

Kombine eklediğim ayakkabı ile de ya sezonunda farklı olmayı amaçladığımı söylemek isterim. Şeker pembesi topuklu sandaletlerin geometrik desenli elbiseyle bu derece muhteşem bir görünüm kazanacağını hiç tahmin etmemiştim. Çanta olarak da sezon trendlerinin dışına çıkmayarak püskül detaylı bir modeli tercih ettim. Çünkü böyle bir çanta günün her anında rahatlıkla kullanılabilir. Akseuar seçimim ise dillere destan olacak umarım, abartıya kaçmadım ama renkli bilezikler ve top şeklindeki yüzükle kombini tamamlamayı başardım.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT