Son Dakika!

27.08.2013

Yaz Aylarında Nasıl Elbiseler Tercih Edebiliriz?

Bunu Paylaş :
Bu yaz sezonunda elbiselerle ilgili pek sıkıntı yaşamadım ben açıkçası, çünkü o kadar çok seçeneğim var ki bir kadın olarak, hemen her beğendiğimi rahatlıkla giyebiliyorum. Rengarenk, çiçek desenli, etnik desenli ve baskılı elbiseleri çok fazla görüyoruz farkındaysanız. 


Sıfır kol, sırt dekolteli, uzun maksi elbiseleri bir kadın olarak dolaplarımızda mutlaka bulundurmamız gerekiyor diye düşünüyorum. Bunlar uçuş uçuş forma sahip, ince tiril tiril kumaşlardan seçilmeli ki rahat bir kullanım sağlasınlar bize. Özellikle yaz aylarında olmamızdan dolayı çok sert kumaşlardan kaçınmalıyız.

Bence yaz aylarında bir kadının dolabında bulunması gereken elbise modeli, kısa beyaz elbise olmalıdır. Çünkü bir çok kez de söylediğim gibi, beyaz bu yazın en trend renklerinden biri. Hem sade hem de düz ve tüm bunlara rağmen oldukça etkileyici bir karmaşayı da içinde barındırıyor. Özellikle katılacağınız düğün, nişan gibi davetlere bu beyaz elbisenizle gitmeniz mantıklı olacaktır. Bir diğer avantajı ise, babet ve topuklu ayakkabıyla hem gece hem de gündüz rahatlıkla kombin edilmesi oluyor sanırım. 


Öne çıkan diğer bir elbise modeli ise, bana göre volanlı elbiseler. Ancak bu stilin her kadına yakışmayacağını da şimdiden söylemem gerekiyor. Özellikle fazla kiloları olan kadınların giymesi pek tavsiye edilmiyor. Bu yüzden vücut hatlarına güvenen kadınların volanlı elbiselere yönelmesini öneriyorum. 


Transparan kumaşlarla yapılan elbiseler var, dantelli elbiseler var bu yaza damgasını vuran. O kadar çok seçeneğimiz var ki yazının başında dediğim gibi gerçekten de seçim yapmakta zorlanmıyoruz. Mesela, yaz gecelerinde rahatlıkla tercih edebileceğimiz bir elbise modeli, dantelin ve şifonun bir arada olduğu hareketli bir kumaşla gayet modern bir tasarımla işlenmiş şık bir siyah elbise olabilir. 
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT