Son Dakika!

27.08.2013

Elbiseler İçin Bilekten Bağlamalı Ayakkabılar

Bunu Paylaş :
Elbiseler iyi hoş da bir de şu ayakkabı seçiminde yaşanan sıkıntılarım olmasa çok iyi olur diyorum bazen kendi kendime. Şöyle boyumu giydiğim elbisenin içinde daha uzun gösterecek bir ayakkabı bulsam hiç de fena olmaz hani. İşte tam da böyle bir stil yarattım kendime, bilekten bağlamalı ayakkabılar ile elbise giymek artık çok daha güzel olacak benim için. 

Hemen aşağıda oluşturduğum kombinde de pembe bir elbiseye yine aynı tonlarda bir ayakkabı ekledim. Güzel bir kombin olduğu kanısındayım, ilginizi mutlaka çekecektir, ilham kaynağınız bile olabilir. Aksesuarlara ne demeli peki? Harika! Pembe elbise için ayakkabı arıyorum diyorsanız, daha fazlası için yazının devamını okuyun. En ince ayrıntısına kadar ne var ne yoksa yazdım bu kombinde.


Aslına bakarsanıza bu yaz sezonunun en dikkat çeken detaylarından biri de bu bilekten bağlı ayakkabılar, ben bilek konusunu pek sevmediğim için ilk etapta sıcak bakmadım bu trende ama sonra git gide sevmeye başladım. Hele bir de elbiselerde daha uzun boylu gösterince vazgeçilmezlerim arasında yerini aldı bile diyebilirim.

Bu kombinde kullanılanlar

Elbise: Miu Miu 776 $
Ayakkabı: Le Silla 905 $
Portföy: Vivi Boutique - 31.88 TL
Parfüm: Michael Kors - 169.99 TL
Küpe: Nyx by Nazra - 150 TL
Yüzük: Nyx by Nazra - 100 TL
Saat: Cerruti - 585 TL


Cerruti Saat Bayan Kol Saati


Michael Kors Parfüm Gold Rose EDP 50 ml Bayan Parfümü


Nyx by NAZRA Tutkulu Aşk Küpe 


Nyx by NAZRA Kalp Yüzük


Vivi Boutique Beyaz Zarf Portföy

Şimdide sıra geldi o muhteşem bilekten bağlamalı ayakkabı modelleri ile elimde bulunan görselleri paylaşmaya. Bakalım siz en çok hangisini beğeneceksiniz?



Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT