Son Dakika!

28.08.2013

Ünlülerin Gece Elbiseleri

Bunu Paylaş :
Bu yaz yüzlerce etkinlik düzenlendi, organizasyona imza atıldı. Hepsinde de dünyanın en ünlü isimleri yer aldı ve kırmızı halıda olabildiğince şık olmanın hesaplarını yaparak, en güzel elbiseleri ve kıyafetleriyle objektiflerin karşısına geçtiler. Bu anlamda gece elbisesi deyince, aklıma hemen bu gibi faaliyetler geliyor, en çok da buralardan ilham alıyoruz zaten. Yoksa yanılıyor muyum?


Bugün erken açtım gözümü, sabahın ilk ışıklarıyla penceremden giren serin rüzgarın tenimi okşaması kadar güzel bir duyguya kapılmamıştım uzun zamandan bu yana. Haliyle mutlu bir gün benim için. Yok yok, öyle abartılacak bir bir değişiklik yok, dedim ya sadece erken uyanmanın verdiği coşku var. Dün gece de yatmadan önce düşündüm, yarın blogda ne yazsam diye. Aklıma geldi, "ünlülerin giydiği gece elbiseleri" hakkında bir paylaşım yapayım da, sevinsin ziyaretçiklerim dedim. Bakalım, bugün neler varmış kısmetimizde.


Özel davetlerin, akşam yemeklerinin, düzenlenen çılgın partilerin, koktelylerin, kına gecelerinin, nişanların ve daha aklıma gelmeyen sayısız etkinliğin biz kadınlarda vazgeçilmez bir havası vardır. Ve bu gibi gecelerin de en zevkli yanı sanırım gece elbisesi seçme işidir. Şu an her ne kadar yazı yarılamış olsak, hatta bitirmek üzere olsak da hala katılacağımız onlarca davet olabilir. Bu yüzden hala kara kara "nerden çıktı şimdi bu davet ya, off ne giyeceğim ben şimdi?" diye düşünmeyin, gelin dünyanın en ünlü isimlerinin gece elbiselerinden ilham alın ve mutluluğun formülünü değiştirin.


GECE ELBİSESİ SEÇERKEN DİKKAT ETMENİZ GEREKENLER!

Sezona göre değişen trendler, renkler, tasarımlar bu yaz da aynı şekilde bu değişim rüzgarının içinde çalkalanıyor. Siz siz olun, her mevsim trendine mutlaka ayak uydurun. Bu yazın en sevilen renkleriyle başlayalım; kırmızılar, limon sarıları, maviler, zümrüt yeşili, mor tonları, griler ve tabi ki biraz cesaret biraz da tutku isteyen neon tonlar. Bu yazın gece elbiseleri ile ilgili trendler de çoktan belli oldu, size yardımcı olabilir diye düşünüyorum. Bol bol işlemeli taşlar, uçuş uçuş olan kumaşlar, danteller, tüller ve birazcık abartı ve uçuk kaçık bir kişilik! Gece elbiseleri bu yaz neredeyse sadece uzun ve yırtmaçlı detaylardan oluşuyor.



Bu gece kıyafetleri konusunda biz kadınlar çoğu zaman yanılıyoruz. Yanıldığımız nokta ise şu; her ne olursa olsun gece elbisesi deyince hemen siyaha koşuyoruz. Ya arkadaş, o eskidendi. Geçti gitti, artık neonlar var, yeşiller var, maviler, sarılar var. Düğüne mi gidiyoruz yoksa cenazeye mi? Haksız mıyım ama? Karalar içine girmektense, en sevdiğimiz bir gecede en güzel, cıvıl cıvıl rengarenk bir gece elbisesi neden giymeyelim ki? Yeter ki biraz cesaretimiz olsun, değil mi?


Bu yaz elbiseler rengarenk dedim, istediğiniz rengi rahatlıkla giyebilirsiniz yukarıda saydıklarım arasından. Siz hangisine karar verirsiniz bilmiyorum ancak bildiğim ve kesinlikle emin olduğum bir şey var ki; gece elbiseleriniz ne renk olursa olsun mutlaka ama mutlaka altın renkli aksesuarlarla kombinlemeyi unutmayın. Koca koca küpeler, kapkalın bilezikler, gösterişli kolye ya da yüzükler! Tabi ki de karar sizin, hangisini isterseniz onu kullanın. 


Ayakkabılara gelecek olursak da, yüksek topuklardan tabi ki vazgeçmeyeceksiniz, buna izin vermem! Mesela, sivri burun bilekten bağlamalı ayakkabılar da bu sezonun en çok konuşulanlarından. Bir kaç gün önce bu konuda bir yazı yazmıştım, okursanız sizin faydanıza olur. Umarım, katılacağınız etkinliğin, davetin en güzeli siz olursunuz, haydi benden bu kadar!
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT