Son Dakika!

25.08.2013

Leopar Elbise ve Kıyafet Kombinleri

Bunu Paylaş :
Bazılarımızın gözünü korkutan, bazılarımız için de kullanılması oldukça zor olan ve zaman zaman da "ben bunu nasıl giyerim ki?" şeklinde sorular sordurtan bir tarz aslında leopar. Bana soracak olursanız, tüm bunlara rağmen kullanılması hiç de düşündüğümüz gibi zor değil. Bu yazdan itibaren vitrinlerde yeniden görmeye başladığımız ve moda dergilerinde sıkça karşımıza çıkan feminen bir detay olan leopar desenli kıyafetleri sizler için farklı parçalarla kombinledim. 


Tek parça leopar desenli bir eteğiniz varsa bunu, düz bir büstiyerle rahatlıkla kombinlemeniz için hiçbir engel yok karşınızda. Ya da daha sportif bir hava yaratmak istiyorsanız, mini şortunuzla birlikte leopar desenli bir gömleği spor ayakkabılarınızla birlikte eşleştirerek kombinleyebilirsiniz.

Tüm bunlar bana uygun değil, çünkü ben şık bir yere gidiyorum ve çok daha etkileyici görünmek istiyorum diyorsanız, mini leopar şifon elbise modeli ile birlikte siyah, tokalı topuklu kombin tam size göre diyebilirim. Önümüzdeki sezon daha farklı leopar kombinlerle karşınızda olacağım, beklemede kalın...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT