Son Dakika!

21.08.2013

Çocuk Elbise Modelleri

Bunu Paylaş :
Çocuk elbiseleri de tıpkı yetişkinlerde olduğu gibi renk renk ve desen desen, sezon trendleriyle birlikte hazırlanmış. Çocuklar söz konusunda olduğunda zaten renk cümbüşü kaçınılmaz oluyor, en çok puantiyeli çocuk elbiseleri dikkatlerden kaçmıyor. Çiçek desenliler mi dersiniz, geometrik desenliler mi ne ararsanız var bu yaz çocuk kıyafetlerinde.


Lc Waikiki'nin çocuk koleksiyonuna göz attım da bugün biraz, oradan çıktı çocuklarla ilgili bir şeyler yazmak.  Kız çocukları için şeker gibi modeller var Lc Waikiki raflarında bu yaz. Su yeşili trendine bile uymuş marka, inanılır gibi değil. Ben en çok tek omuzlu su yeşili çocuk elbisesini beğendim, çocuğum olsa keşke diyorum bu modelleri gördükçe...






Sizi bilmiyorum ama ben bunları çok beğendim, biz yetişkinler de bu konuda biraz daha çılgın davransa ne güzel olurdu. Yani renkler konusunda, bırakın ağır başlılığı falan rengarenk çiçekler açın, ne olacak içimizdeki çocuğu salı versek :))
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT