Son Dakika!

31.08.2013

Çift Taraflı Seksapel Elbiseler

Bunu Paylaş :
Yırtmaçlı elbise modelleri ile ilgili birkaç kez görüşmüştük sizlerle yanlış hatırlamıyorsam. Bugün de aynı konuda bir araya gelmenin sevincini yaşıyorum, aslında pek de aynı sayılmaz çünkü bugün sizlerle yırtmaçlı elbiselerin etkileyici özelliğini iki kat arttıran çift yırtmaçlılar hakkında konuşacağız. Böyle bir başlık atmak istedim; Çift taraflı seksapel elbiseler! Bakalım, beğenecek misiniz?


Son zamanlarda ünlüler dünyasından bazı isimlerin kırmızı halı üzerinde sadece uzun elbiseler giymediklerini konuşuyoruz. Mini elbiselere de bu yaz fazlasıyla ilgi gösterdiklerinden çokça bahsettim. Şimdi de yine kırmızı halı üzerinde farklı bir trende göz atacağız, çift yırtmaçlı etek ve elbiselerden bahsediyorum tabi ki. Daha hafif kumaşlar tercih ederek sizler de bu trendi günlük yaşamınızın vazgeçilmez bir olgusu haline getirebilirsiniz. Denemeye değer bence? Ne dersiniz?


Çift taraflı yırtmaçlı elbiselerle ilgili şimdilik elimde bu kadar görsel var, ilerleyen zamanlarda bu trend hakkında daha detaylıca görüşeceğiz zaten. Bence oldukça şık bir trend, ben çok beğendim. Sizin de beğendiğinizi düşünüyorum. Görüşlerinizi hemen aşağıdan yorum olarak bildirmeyi unutmayın sakın, tamam mı canlarım. 

Dilerseniz bir de yılın en güzel yırtmaçlı elbise modelleri ile ilgili yazdıklarıma göz atabilirsiniz. Daha geniş çaplı bir paylaşım olmuştu ya da istediğiniz diğer modellere göz atabilirsiniz. Ünlülerin kıyafetleri hakkında da bolca konuşmuştuk bir zamanlar. Karar sizin.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT