Son Dakika!

31.08.2013

Lc Waikiki Elbise Modelleri ve Fiyatları

Bunu Paylaş :
Okul sezonu açılıyor ve Lc Waikiki'de bugünlerde müthiş indirimler ve müthiş kampanyalar gündemde. Genç ve çocuk reyonlarında birbirinden özel ürünler çok uygun fiyatlara sizleri bekliyor. Hayır, konumuz bu değil. Sadece indirim varken duyurayım istedim. Asıl konumuz Lc Waikiki yeni sezon elbise modelleri. Evet, elbiselerde de oldukça iyi indirimler söz konusu. 


Lc Waikiki 2013 elbise modelleri arasından en yenilerini seçtim, en güzel mini elbiseler de bu görseller arasında yer alıyor. Ortalama 30 TL - 70 TL arasında değişen fiyatlara sahip olan bu Lc Waikiki elbise modelleri, yaz aylarında giyilebilecek en rahat kıyafetlerden bence. Göz atmanızı tavsiye ediyorum, internet mağazasında çok daha geniş bir arşivi var. Ben de zaten oradan buldum bu elbiseleri. Bunları beğenmedim, daha farklı modeller yok mu diye soranlarınız olursa, internet mağazasına göz atabilirler.

İşte Lc Waikiki'nin en güzel elbiseleri


Dantel elbiseler bu yaz en trend elbiselerden biriydi. Benim de favorim zaten daha çekici ve etkileyici görünmek adına beyaz dantel elbiseydi, daha önce konuşmuştuk bunu. Şimdi Lc Waikiki ile, uygun bir fiyata siz de bu trende ayak uydurabilirsiniz.


Geometrik desenli ve etnik desenli kıyafetler de bu yazın en hit parçaları arasında yer alıyor. Mini elbiselerden yana olacaksa tercihiniz bunlar tam size göre derim!
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT