Son Dakika!

20.08.2013

Anja Rubik'in Kıyafetleri

Bunu Paylaş :
Bugün kıyafetleri hakkında bilgi edineceğiniz ünlümüzün adı, Anja Rubik. 1983 doğumlu, Polonyalı seksi model, çılgın giyim tarzıyla herkesi büyülüyor. Sokak modasının da en yaratıcı ve en cesur isimlerinden olan Rubik, bugünün stil önerisi listemin ilham kaynağı oluyor. Daha çok mini şortlarıyla dikkatimi çekiyordu ama bu hafta giydiği cesur, etkileyici ve bir o kadar da seksi elbiseleriyle ilgimi çekmeyi başardı.


Ben bayıldım bu hafta Anja Rubik'in kıyafetlerine, siz ne deşünüyorsunuz bu konuda?





İşte, bir süpermodelin sokakta giydiği kıyafetler, size neler düşündürüyor bilmiyorum ama benim için on numara giyinen bir isim olmuş bu hafta Anja, kendisini kutlamak isterdim gerçekten de...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT