Son Dakika!

31.07.2013

Yazlık Elbise Kombini

Bunu Paylaş :
Merhaba sevgili okuyucularım, yoğun bir şekilde blogumla ilgilenmeye devam ediyorum. Bugün sizlere birçok elbise kombini sunacağım, bunlar arasında; yazlık elbise kombini, günlük elbise kombini, mini elbise kombini gibi detaylar bulunuyor. İlk kombinimiz ise yazlık elbise kombini.


Hafta sonu için çoğunuz planlar yapmışsınızdır, ben henüz yapmadım. Havalar da sıcak olunca, yerimden kıpırdayasım gelmiyor. Zaten, büyük bir elbise tutkunu olduğum için, dışarı çıkacak olsam da öyle uzun uzadıya oturup ne giyeceğimi düşünmek gibi bir derdim olmuyor pek. Şimdi sizler için bir yazlık elbise kombini vereceğim, bunu gardırobunuzda mutlaka saklayın.

Beli büzgülü, spagetti askılı, uzun ve desenli olan bu elbiseyi, bilekten bağlamalı, bantlı bir ayakkabı modeli ile birlikte kombinledim. Benim çok hoşuma gitti, siz ne dersiniz bilmiyorum. Lütfen yorumlarınızı eksik bırakmayın. Aslına bakarsanız, ben kombinlerimde genel olarak büyük çantaları tercih ediyorum, elbiselerle çok şık durduğu kanısındayım. Bu kombine uyum sağlaması için de siyah ve metal detay saplı bir çantayı seçtim. Aksesuar olarak da bu çantanın saplarıyla uyumlu bir kombinasyon yaratmak için kristal taş süslemeli sallantılı küpeleri ve desenli bilezik çeşidini seçtim. Bence budur olay, gel de giyme bu kombini şimdi.


Son olarak da düz, taranmış bir saç modeli ile ve doğal tonlarda yapılmış bir makyaj da son tamamlayıcımız olacaktır. Dediğim gibi yorumlarınızı büyük bir heyecanla bekliyorum, bugün sizlerle paylaşmam gereken birkaç kombin daha var, hadi beni meşgul etmeyin daha fazla, ben kaçıyorum diğerlerine, siz de diğer modellere göz atmaya devam edin.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT