Son Dakika!

30.07.2013

En Güzel Yazlık Uzun Elbise Modelleri

Bunu Paylaş :
İşte, harika uzun elbise modelleri ile ilgili araştırma yaparken çok güzel ürünlere rastladım yine. Bugün çok şanslıyım diye düşünüyorum, siz ne dersiniz? Yaz aylarının vazgeçilmezlerinden olan elbiselerin en güzelini ben buldum, abartıyor muyum yoksa? Karar sizin...

uzun elbise

Dediğim gibi yaz aylarının en çok tercih edilen kıyafetlerinden biridir elbiseler. Siz de bu yazıyı okuduğunuza ya da bu uzun elbiselere göz attığınıza göre, bu sezonun en güzellerini arıyorsunuz demektir. Şimdi sizler için markaların en şık ve en rahat, en renkli tasarımlarını paylaşacağım, sıkı durun!


Bu sıcaklardan siz de bunaldınız, biliyorum. O zaman bir numaralı kurtarıcımız olan elbiselere sarılmanın vakti gelmiş demektir. Öyle ki, tüm yazı sadece elbise modelleri ile geçirebiliriz, o derece yani. Hele ki, sizler için paylaştığım bu modelleri bir de sandalet ve şık bir çantayla kombinlerseniz, işte o zaman en güzel siz olursunuz, benden söylemesi.


2013 yaz sezonunun en güzel elbiselerini ben paylaşıyorum. Bu elbiselerden bazıları giyim mağazalarında indirime girdi bile, bu güzel haberi de vereyim sizlere. Unutmadan, sezon trendlerinden de kısaca bahsedelim ve konumuzu kapatalım.


Bu yaz sezonunda her yerde olduğu gibi uzun elbise modelleri de çiçekler, tropikal ve geometrik desenler, siyah beyaz renklerle ön planda olacak. "Ben yine de klasikten şaşmam, her sezona uygun bir parça alırım" diyorsanız gardırobunuza düz renk ya da çizgili uzun elbiseler katmanızı öneririm.

En güzel elbise modelleri ile ilgili yeni bir yazım var, okumak isterseniz lütfen linke tıklayın...
Bunu Paylaş :

1 yorum:

  1. yazlık elbise modelleri arasından en çok da sonuncu floral uzun olanı beğendim vala, süper olmuş şekerim :))

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT