Son Dakika!

30.07.2013

Ofis'te Nasıl Bir Elbise Giysem?

Bunu Paylaş :
Elbiseleri çok seviyorum, benim hayatım elbise olmuş ki sizlere böylesi bir çılgın bir sayfa hazırladım. Çok seviyor, çünkü basittir giymesi, zevklidir seçmesi. Giy, ve haydii, at kendini sokağa, ofise, davete... 


Aslında gerçekten de öyle, bir elbiseyi giymek, bir pantolonla gömleği giymekten çok daha kolay. Ay, şimdi böyle söyleyince beni üşengeç mi üşengeç bir kız sanacaksınız. Sakın haa, ben böyle hanım hanımcık, şirin mi şirin, terbiyeli mi terbiyeli, çalışkan mı çalışkan genç bir kızım. Efendim, beni ne doktorlaaarrr, ne mühendiiiissssslerr istedi de varmadım hiç birine. Neyse, bu konulara girmeyelim, en azından şimdilik. 


Evet, sahiden de öyle değil mi ya? Siz neden elbiseyi seçiyorsunuz peki? İlk öncülünüz nedir? Öyle özel davetlerden falan bahsetmiyorum, günlük hayatınızda ya da iş hayatınızda elbise giyerken siz de benim gibi basit giyilebilir olmasından değil mi yoksaaa? Ne güzel, üzerine ne giysem, hangi gömleği giysem, hangi tişörtü giysem gibi bir dert yok, e daha ne olsun? Altı bu renk oldu da üstüne hangi renk olsa acaba? Derdi de yok. Hatta, daha da ileri gidecek olursak; yazın çorap bile giymeye gerek yok, bu derece basit ve rahattır yani elbise giymek. 


Bu pratikliği yoğun, bunaltıcı iş günlerimizde de yaşamak ne kadar iyi olurdu değil mi? O zaman sizde yorulanlar tayfasında yer alıyorsanız, biraz olsun şu kıyafet seçimi yükünü de üzerinizden atmak istiyorsanız, şöyle oldukça şık bir elbiseyle kendinize güzel ve rahatlatıcı bir hediye verebilirsiniz.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT