Son Dakika!

27.04.2013

2013 Moda Trendleri

Bunu Paylaş :
Sonbahar kış sezonundan sonra önümüzde uzun bir bahar ve yaz sezonu var, capcanlı renkleriyle bizi kucaklayan doğayla el ele kıyafetlerimiz de aynı canlılıkla renkleniyor. Biraz gecikmeli olarak hayatımıza giren baharın Nisan ayından sonra tüm tazeliğiyle moda dünyasında neler getireceğini merak etmiyor değilim. Önce kendim için sonra da sizler için bu yılın moda trendleri konusunu sürekli olarak mercek altına alıyorum. Şimdiden sezona damgasını vuran defile ve koleksiyonları ve yepyeni giyim tarzlarını paylaşmaya başlayalım.





A KESİM GÖRÜNÜMLER
Bu yazın benim için farklı bir anlamı var; a kesim siluetleri özlemiştim ve nihayet yeniden gündemde olmaya başladı a kesim siluetler. Belki de keskin hatlara sahip olmasından dolayı seviyorum bunları. Bir de vücuttaki kimi kusurları farklı kesim biçimleriyle anında, profesyonel bir şekilde kapatması da diğer artılarından biri. Capcanlı mevsim renklerini barındırma ve neşeli havasına da uyum sağlaması konusunda da büyük bir ustalıkla işlenmişler bu yıl. Mesela oldukça gösterişli olan çan kesim; Victoria Beckham'ın etek ceket takımlarından. İşte tüm bunlar 2013 moda trendleri arasında yer alıyor.

CAPCANLI RENKLERLE GELEN BİR BAHAR
İşte bu, ne zaman şu pastel trendi biraz soluk alacak diye düşünüyordum. Tam da zamanında bir çok ünlü moda yazarının "yeni sezonda pastelleri bir kenara bıkın, artık pastel zamanı geçti!" şeklindeki açıklamalarından sonra şükür dedim. Artık sıcak yaz günlerince capcanlı, olabildiğince cesaret gerektiren, aklımıza adeta tropik meyveleri getirecek olan renkler çoktan pastellerin yerini almış. Hem de bu sefer sadece tırnaklar ya da çantaları değil, tüm bedenimizi sarıp sarmalayacak şekilde. Lanvin, Narciso Rodriguez ve Michael Kors bu trendin başını çeken markalardan ve bu markaların sözü de; “Cesur olmalısın ya da evden dışarı çıkmamalısın.”
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT