Son Dakika!

27.04.2013

Safir Tektaşlar Aksesuarların Piridir...

Bunu Paylaş :
Bana çok uzak da olsa evlilikten bahsedeceğiz şimdi. Bir ömür sevdiğiniz insanla beraber olacağınız sıkıca örülmüş bir bağdan yani. Biliyorum, çok değer veriyorsunuz düğün gününüze ve her şeyin özel ve güzel olmasını istiyorsunuz. Bunun için de sanırım ilk olarak yüzüklerden başlayacaksınız. İşte, tam da burada size safir tektaş modelleri ile karşınızdayım diyerek yardımınıza yetişiyorum.

Ömrünüzün sonuna kadar büyük bir aşk ve bağımlılıkla taşıyacağınız yüzüğün "oldukça gösterişli ve farklı olması" gerekiyor diye düşünüyorsunuz, aslında aramızda kalsın "ben de dahil bütün kadınlar" böyle düşünüyor. Sıradan bir tektaş istemiyorsunuz bu en özel anlarınızda parmaklarınızdan düşmeyecek olan yüzüklerinizin. O zamaaann "safir tektaşlar" denenmeye değer diyorum. En son Kate Middleton'ın düğününde ünlüler alemini ve moda dünyasını sarsmıştı tektaşlar ve bugün de sanırım en parlak dönemini yaşıyor.

Özellikle zarif olması beni en çok etkileyen yönlerinden bu safir tektaşların. Bir de parmakta nazik ve gösterişli durması yok mu, hemen evlenesim geliyor bak... Ama nerdeee?


Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT