Son Dakika!

27.04.2013

Saç Modeli Trendleri

Bunu Paylaş :
Saç modeli ile ilgili ilk yazımı giriyorum bloga. İlk olması sebebiyle "hangi saç modeli moda olacak?" sorusu için farklı modelleri sunmak istedim. 70'li yılların saç trendleri, dağınık topuz modelleri ve at kuyruğu gibi modeller yılın trendleri arasında gösteriliyor. Bana kalırsa at kuyruğu bayrağı yine önde götürecek gibi...

70′lerin Saç Modelleri




New York moda haftasında akıllarda kalan saç modellerini teker teker inceleyelim istedim. Şimdi şöyle kısaca göz atalım, hem de kişisel yorumlar yapalım. Sizler de yorumlarınızı eksik etmeyin, olur mu?

Dünyanın en önemli moda organizasyonlarından biri olan New York moda haftasında Marc by Marc Jacobs, Jenni Kayne, Diane von Furstenberg gibi isimler fazlasıyla konuşuluyordu. Bu tasarımcılar defilelerinde ağırlıklı olarak kullandıkları 70'li yolların saç stilleriyle hatırlanıyor. Kabarık, dalgalı saç modelleri yine defilelere damgasını vuranlar arasındaydı.

Dağınık Topuz Modelleri





Bu gibi defilelerde dikkat çeken diğer detaylardan biri de dağınık topuzlar. Benim favorilerim arasında olan ve sık sık da tercih ettiğim tarzdır kendileri. Hem kolay yapımı hem de rahat bir görünüm sağlaması sebebiyle seviyorum bunu. Marchesa, Prabal Gurung, Zac Posen gibi tasarımcıların elinden çıkan ve mankenlerin saçında sezonun yeni tarzını taşıyan bir stil olacağı zaten başından beri belliydi.

At Kuyruğu Modelleri



Bir de at kuyruğu var tabi, bunu da ara ara kullanmayı ya da kullandırmayı seviyorum. Bana göre bu yıl özellikle podyumlarda ve ünlüler dünyasında sıkça göreceğimiz saç modelleri arasında. Kaldı ki zaten uzun yıllardan bu yana defilelerde sürekli kullanılıyor. Alçak toplanmış ve kurdele ile bağlanmış olanlar yılın trendleri arasında.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT