Son Dakika!

21.03.2013

2013 İlkbahar Yaz Modası

Bunu Paylaş :
Bir an önce şu soğuk havalardan kurtulmak istiyordum, artık yeter dedim; yeter bu kadar soğuk, şiddetli rüzgar, kar, yağmur vs. Neyse ki zor da olsa geçti o günler, artık kendimi sıcak iklime, ılık rüzgarın etkisine bırakmanın zamanı geldi. İçimi titreten soğuk havalardan sonra moda dünyasında esen ılık rüzgarları da arkama alıp, dünyada olup bitenlerle birlikte ısınmaya hazırım sanırım. 



Şu an öyle bir haldeyim ki; ortam da tam blog ortamı haa! "Kahvemi elime almışım, arkama yaslanmışım  ve yazacaklarımı düşünüyorum, sıralıyorum, resimleri ayarlıyorum filan. 2013 ilkbahar yaz koleksiyonlarına göz atıyorum, kendimce çağrılmayı beklediğim bir kaç davet için ne gibi şeyler giyerim, onların planını yapıyorum. Bu sezon çılgınların sezonu olacak sanırım, çıkardığım ilk sonuç bu araştırmalarımdan. Müthiş tasasrımlarla yepyeni jeanler hayatımızın büyük bölümünde yer edinecek gibi duruyor. Kısa paçalı pantolonlardan, sınır tanımayan yırtmaçlara ve benim şekerlerimi bi taneciklerim olab neon renklere göz ata ata bir hal oldum bugün.

Şimdi her biri için ayrı ayrı değerlendirmeyi sonraya bırakacağım bir çok markanın fotoğraflarını paylaşacağım. Aslında üşendiğimden değil, yarın tüm gün boş olacağım tabi bir aksilik çıkmazsa. Oturup adam akıllı müthiş bir paylaşım yapmayı düşünüyorum size. Enine boyuna ne varsa yazıp çizeceğim anlayacağınız. Kısaca bahsetmeden edemeyeceğim; 3.1 Phillip Lim markasının pamuklu kumaşlarla pantolonlara getirdiği rahatlıktan kısa paçalı pantolonlara, DKNY'nin yeni sportif hareketinden neon dünyanın çılgınlıklarına, oryantal desenlerden etro tarza, az önce de bahsettiğim sınır tanımayan yırtmaçlardan ökçesiz ayakkabılara kadar daha bir çok konuyu tek bir başlık altında uzun uzadıya konuşacağım.

Yeni Sezon Jean Tutkusu
Romantik Pasteller
Oryantal Desenler
Kısa Paçalar
Haydi, Herkes Spora
Diane Von Furstenberg
Şimdilik sadece fotoğraflar üzerinden geçinmeniz gerekiyor ama, yine de yorumlarınızı eksik etmeyin şekerim. Siz de yeni sezon trendleri hakkında düşüncelerinizi paylaşım benimle, mutlu edin beni hadi yaa :)
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT