Son Dakika!

21.03.2013

2013 ilkbahar yaz çanta trendleri

Bunu Paylaş :
Günlük yaşamımda vazgeçilmez olarak gördüğüm ve tabi ki tüm kadınların da aynı ben gibi vazgeçilmez olarak gördüğü çanta modelleri bu sezona nasıl giriyor? Bunu merak edenler için oldukça şık bir kaç çanta modeli hakkında konuşalım, markalarını verelim, tartışalım filan...



Geometrik desenli çantalar
Bu yaz desenleri her yerde göreceğiz. Bir zaman sonra "yine mi desen?" bile diyebiliriz, bu derece iddialıyım bu konuda. Pantolonlardan eteklere, ayakkabılardan çantalara kadar bir çok defilede desen trendi en ince ayrıntısına kadar işlenmiş durumda. Böyle olunca da bu konuyu mercek altına almamak olmaz diye düşünüyorum. Proenza Schouler ve Gay Larche gibi defilelerde karşımıza çıkan halleriyle şekilden şekle giren geometrik desenli çantalar da bizleri büyüleyecek gibi.



Şeffaf çanta modelleri bu yaz da çok konuşulacak
Sizi bilmem ama ben içi dışı aynı olan şeffaf çanta modelleri ile aramı onlarla tanıştığım ilk andan bu yana hep iyi tuttum. Son zamanlarda düzenlenen bir çok defilede sıkça gördüğüm bu çantalar, 2013 baharında en gözde aksesuarlar arasında gösteriliyor. Stella McCaertney'deki gibi küçük portföyler ya da Simona Rocha'nınkiler gibi oldukça büyük tasarımlar benim kalbimi yerinden oynatanlar arasında.



İnce uzun portföyler de olası trendler arasında
Reed Krakoff'ta siyah, Victoria Beckham'da beyaz halleriyle karşımıza çıkan bu ince uzun çanta tasarımları, bence küçük olanlarına oranla bu yaz fazlasıyla dikkat çekecek gibi. Sizi bilmem ama ben bunlardan bir tane almalıyım diye düşünüyorum, lazım olacak mutlaka. Demedi demeyin!



Çuval çantalar özgünlüğün simgesi
Büzgülü çantalar geçtiğimiz yıllarda varlığını epey hissettirmişti. Sanırım bu sezonda aynı derecede hayatımızda yer edinecek. Ancak biraz evrimleşmiş halleriyle olacak bu yer edinme meselesi. Alexander Wang'in altı küp şeklinde olan ve üzeri filden tasarlanan çuval çantası ve Emporio Armani'nin silindir biçimli çuval çantası benim en çok beğendiğim modellerden. Bu sezonun en favori çantalarım arasına bile alabilirim yani o derece...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT