Son Dakika!

21.03.2013

2013 İlkbahar Yaz Ayakkabı Trendleri

Bunu Paylaş :
Benim hiç vazgeçemediğim ve para harcamaktan hiç sıkılmadığım bir alandır ayakkabı. 2013 ilkbahar yaz sezonunda yeni trendlerin ne olacağını benim gibi ayakkabı tutkunlarının merak ettiğini hatta biraz daha öteye geçerek meraktan çıldırdı çıldıracak durumda olduğunu tahmin edebiliyorum. Bugünlerde sezon geçişi nedeniyle büyük mağazaların hemen hepsinde hareketlilikler görebiliyorum. Peki mağazalar bu ilkbahar yaz süreci için raflarını hangi ayakkabı modelleriyle dolduracak? Gelin 2013 İlkbahar Yaz ayakkabı trendlerini hep birlikte inceleyelim.

Gladyatör topuklular 
Bundan sadece bir kaç yıl önce neredeyse sokaklarda bile görmeye alıştığımız gladyatör modelleri, bu yaz sezonunda oldukça farklı bir trendle karşımıza çıkacak. Gladyatör modası bu sene topuklularla birlikte karşımıza çıkarak bizleri şaşırtacak.
Alexander Wang



Sivri burun ayakkabılar
Genelde erkeklere görmeye alıştığımız ancak bir çok erkeğin de görmeye bile tahammül edemediği svri burun ayakkabılar, bence bu sezonun en fazla konuşulacak olan tasarımları arasında yer alacak. Yine de sivri topuk dediğimiz şeyin akıllara hemen aşırı vamp ve fazlasıyla seksi, etkileyici modeller getirmemesini şimdiden söyleyeyim sizlere canlarım. Bu yaz sezonunda burunlar oldukça şık ve en az şık oldukları kadar da zarif olacaklar, benden söylemesi :)
Anna Sui



Transparan 
İşte benim favorim gençler ve kendini genç hissedenler, ayakkabı çılgınları, manyakları her neyse işte. Benim en çok beğendiğim ve sezonun yine trendleri arasında gösterilen transparan ayakkabılar, fazlasıyla ilgimi çekti. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda bilemem ancak şimdiden benim favori listemin ilk sırasındaki yerini aldı bu muhteşem tasarımlar. Dikkat edin ama; topuk ya da bilek bölümü şeffaf olanların dışında tümüyle şeffaf olanların da çok çok revaçta olduğunu unutmayın...
Chanel



Sanat eseri topuklar 
Vay anasını, analar ne yiğitler doğruyormuş diyorum. Şu ayakkabının tatlılığını görmeyen kalmamıştır, ancak hem giymesi hem de satın alırken karar vermesi gerçekten cesaret isteyen bir model. Hemen hemen her türlü ayrıntısı büyük bir özenle ele alınmış gibi duran bu gibi sanat eseri ayakkabılar yalnız ayaklara değil gözlere de büyük bir şölen yaşatacak gibi duruyor, favori listenizde yer alacağını düşündüğüm trendler arasında yer alıyor.
Dolce&Gabbana

Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT