Son Dakika!

20.03.2013

Beren Saat'in intikam'da giydigi kıyafetler

Bunu Paylaş :
Aşk-ı Memnu'da neredeyse giydiği her türlü kıyafet ve taktığı her takıyla hemen her gün konuşulan Beren Saat, yeni dizisi İntikam'da da kıyafetleriyle adeta bizlere göz ziyafeti yaşatıyor. Nereden buluyorlar böylesi muhteşem kıyafetleri hala çözemiyorum ya da nasıl filmin doğasına uyduruyorlar? Orası da tasarımcıların işi olsa gerek...



Dizin stil danışmanlarının bu derece isabetli kararlar vermesi Beren'in uygun seçimlerle ekran karşısına çıkmasını sağlıyor. Her hafta en az bir kez gözlerimin gördükleriyle büyüleniyorum. Daha dizi biter bitmez elbiseleri konuşuluyor ünlü oyuncunun, acaba şu elbisesinin tasarımcısı kimdi ya da bu çanta hangi markaya ait olabilir diye meraktan çıldırtan sorularla boğuşuyorum sürekli.

İntikam'da giydiği kıyafetlerin, takıların, çantaların, markalarını merak edenler için tıpkı benim gibi bu konuyu araştırdım canlarım. Biraz sizin için biraz da benim için. Bakın bakalım hangi isimlerle karşılaştım, biraz şaşırdım biraz da eh yani bu elbise de ancak bundan çıkar diyebildim.

Beren Saat'in İntikam'ın 1. bölümünde giydiği kırmızı elbise Özgür Masur tasarımı.
Beren Saat'in İntikam'ın 1. bölümünde giydiği siyah elbise Özgür Masur tasarımı.
Beren Saat'in İntikam'ın 2. bölümünde giydiği siyah simli elbise Gucci markalı.
Beren Saat'in İntikam'ın 3. bölümünde giydiği siyah elbise Gucci, kırmızı çanta ise Cashhimi'ye ait.
Beren Saat'in İntikam'ın 3. bölümünde giydiği palto Armani, çanta ise Cashhimi markalı.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT