Son Dakika!

1.08.2013

Genç Kızlar İçin Şık Elbise Modelleri

Bunu Paylaş :
Gençler için elbiseler deyince aklıma hemen özel günler geliyor: mesela mezuniyet balosu, sevgililer günü gibi günler işte. Şimdi sizlere yedi farklı elbise göstereceğim, bunlar arasından seçiminizi yapın ve özel davetlerinize katılın. Dilerseniz favorinizi de seçip buradan birlikte bu parçalar üzerine konuşabiliriz. 

elbise

Ben oldum olası lacivert tonlarını pek sevmiyorum, burada paylaştığım lacivert tonundakiler de benim için değil, sizler için geliyor. Bunu da bilesiniz. Ama içlerinde iki tane öyle güzel model var ki, aklımı başımdan alıyor işte. Beyaz ve çiçek desenli elbise, benim favorim bunlar işte. Bir de su yeşili bir elbise var, ki onun yanında aksesuar olarak kombinleyebileceğiniz kahve tonlarında harika bir çanta da yılın trendlerine adeta başkaldırıyor gibi.

elbise genc

Gördüğünüz gibi çiçek desenli harbiden çok şık duruyor, beyaz da öyle. Etkileyiciler. Ama sondaki pembe tonlarındaki elbise gerçekten de mezuniyet balosuna özel, en etkileyici tasarımlardan biri bence. Tabi bu elbiseyi giyebilmek için önce fit bir vücuda sahip olmanız gerekiyor, uzun ve pürüzsüz bacaklar, beyaz bir ten. Yüksek ve ince topuklu beyaz bir ayakkabı da şıklığınızı tamamlayan önemli detay olacaktır.

Ekstra detay elbise ve kombin
Yazıyı bitirmeden bir de ekstra bir kombin sunayım istedim, yazlık bir elbise ve yazlık bir kombin. Dilediğiniz yerde dilediğiniz zaman giyebileceğiniz, bu yılın yaz sezonu renkleriyle büyülenmiş gibi olmanızı sağlayacak harika bir kombin. 


Turkuazın bu tonunu çok şık bir çiçek deseni ile birleştirmeye ne dersiniz? Yine aynı tonları içinde barındıran güzel bir bileklik de aksesuar olarak tamamlayıcıdır. Kolye, ayakkabı, çanta, bileklik, gözlük... Kısaca tam takır bir kombin oldu, sizler için gelsin canlarım. Güle güle giyinin...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT