Son Dakika!

14.08.2014

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner, Çok Güzelmiş

Bunu Paylaş :
Jel  formdaki eyelinerları daha önce hiç denememiştim itiraf ediyorum:)
Kozmetiğe ve makyaja bu kadar meraklı biri olarak kendimi çok ayıpladım açıkcası:)
Anneler günü gratis indiriminden aldığım bu ürünü gerçekten çok sevdim, yukarıda görüldüğü gibi minik bir ambalajla ve kendi fırçasıyla satışa sunulmuş.
Dediğim gibi daha önce  başka bir markayı  deneyimlemediğimden  bu ürünü oldukça başarılı bulduğumu söylemem gerekiyor sanırım...
Fırçası klasik bir eye liner fırçası gibi değil, daha yuvarlak ve yumuşak, ürün de bir hayli yumuşak zaten kolayca fırçaya geliverip, kolayca sürülüveriyor,  çok sevdim:)
Rengine ise bittim, Black Pink Diamonds  ı tercih ettim, siyah bir eyeliner bu, fakat için de minicik mor pırıltılar barındırıyor ki ben buna bayıldım zaten, bundan başka 3 farklı  rengi daha bulunuyor, en kısa zamanda diğer renklerinden de almayı düşünüyorum..
Öncelikle belirtmeliyim ki gün benim için çok erken başladığından saat 06:30 sularında makyajımı yapıyorum, akşam eve gelişim akşam 19:30 u buluyor, ürünün gün sonu performansı inanılmaz, zaten bu konuda iddialı bir ürün kendisi,  havaların ısındığı bu günlerde bu performansı göstermesi zaten benim kalbimi  çalmaya yetti de arttı bile...

Diyeceğim o dur ki,  ürün çok güzel, fiyat ise uygun, indirimleri de yakaladık mı alıverelim gitsin bence:)

Siz hangi eyelinerları kullanıyorsunuz?
Bunu Paylaş :

1 yorum:

  1. Bende bu indirimde bu ürünü aldım. Bu aralar aşırı sıcakalrdan diye düşünüyorum ürün o 24 saat iddasını hiç yakalayamadı. sabah 6 civarında yaptığım makyaj aksam 5 gibi göz altlarıam akmış oldu. İlk 2 denemede aynı sonuç. Şu cılgın sıcaklar bitince tekrar şans vermek istiyorum.
    Fakat rengine, üründen çıkan fırçaya, sürüm kolaylığına bayıldım. ilk defa böyle bir ürün kullanmama rağmen rahatlıkla uyguladım. Boşuna çekinmişim şimdiye kadar :)

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT