Son Dakika!

10.04.2012

''Eskimeyen Eskiler''

Bunu Paylaş :
Yeşilçam filmlerinden alınmış bir replik gibi oldu giriş cümlesi ama neyse ben sevdim:)))
Efendim asıl konuya gelicek olursak hafta sonu gazetelerin magazin eklerinde şöyle bir haberle karşılaştım ''42 yaşındaki Jennıfer Lopez'in 24 yaşında sevgili ile çektiği klip'' diyordu 42-24 rakamlar arasındaki tezatlık hemen dikkatinizi çekiyor biliyorum ama inanın aşağıdaki resmin bu tezatlıkla gerçekten alakası yok...yani o 42 yaşında diye özellikle belirtilen kadın tabiri caizse ''TAŞ'' gibi maşallah:))) Bendeniz de umarım o yaşlarda bizde böyle oluruz diyerek örnek alabileceğimiz diğer ''taş'' hatunlarla ilgili bir post hazırladım iyi seyirler:)))
























Bunu Paylaş :

1 yorum:

  1. güzel post için ellerine sağlık. 2. resimdeki sırt dekoltesi olan beyaz elbiseye bayıldım tam benim tarzım...

    Bloğunu yeni keşfettim...Ben de seni bloğuma davet etmek isterim

    Görüşmek dileğiyle

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT