Son Dakika!

6.09.2013

Ünlülerin Transparan Elbise ve Kıyafetleri

Bunu Paylaş :
Biraz cesaret isteyen ve daha çok modanın kalbi olan dünya şehirlerinde tercih edildiğini biliyoruz transparan kıyafetlerin. Garip olan şu ki tüm bu büyük şehir çılgınlığına rağmen bugün hala kırmızı halılardan, ünlülerin katıldığı diğer davetlerden dışarı çıkamadı. Özellikle bu yıl, ünlülerin giydiği transparan elbiseler ve kıyafetler çokça konuşuluyor. 


Ben olsam diye düşünüyorum, aslında ben de pek cesaret edemem buna. Kaldı ki aslına bakarsanız işin gerçeği bugünün Türkiye'sinde her ne kadar deli gibi bir çılgınlığa sahip olsak da yine de giyebileceğimiz bir ortamda yaşadığımızı sanmıyorum. Bırakın ünlülerin üzerinde kalsın sadece, daha çok yabancı ülkelerde görmeye alışkınız zaten, öylece kalsın. Ama yine de biz böyle bir trendi es geçemeyiz, büyülenmek istercesine, heyecan dolu bir kaç dakika geçirmek istercesine bu trendi de durmadan takip ediyoruz.

Öyle görünüyor ki uzun bir süre daha görmeye devam edeceğiz transparan elbise trendini. Son zamanların hatta son haftanın davetlerine katılarak transparan trendine kulak veren ünlülerden Kristen Stewart'ı çok beğendim ben. Aşağıdaki galerime göz atın, ondan sonra siz söyleyin bakalım tercihinizi...

2013 TRANSPARAN ELBİSE MODASI

Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT