Son Dakika!

10.09.2013

Dakota Fanning'in Payetli Elbisesi

Bunu Paylaş :
Toronto Film Festivali'nde ünlülerin giydiği kıyafetleri paylaşmaya devam ediyorum. 

Bundan önce Joanne Froggatt'ın giydiği mini kırmızı elbiseye bayılmıştım, bugün yani 11 Eylül'de de Dakota'nın bu çok şık payetlisine bayıldım.

Dakota Fanning'in giydiği bu iki parçadan oluşan payetli elbise Atelier Versace imzasını taşıyor.

İncecik askısıyla oldukça seksi görünen Dakota Fanning, uzun etek kısmıyla harikalar yaratmış.

Çok sade ama sade olduğundan çok şık, ışıl ışıl bir görünüme kavuşmuş. 

Fazla söze gerek yok sanırım, kısacası ben çok beğendim. 

Zaten kendisi de bu elbiseyi seçerek en iyi tercih yaptığını aktarmış. Objektiflerin karşısında kendinden emin, cesur bir dişi hissi vermiş. 

Tüm dikkatleri üzerine çekmeyi başarmış açıkçası.

Siz ne dersiniz? Sizce de Dakota Fanning, Atelier Versace imzalı bu çift parçalı payetli elbisesiyle çok şık durmuyor mu?

Yorumlarınızı eksik etmeyin efendim...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT