Son Dakika!

20.08.2013

Yazlık Elbise Modelleri

Bunu Paylaş :
Bu yıl aslına bakarsanız bir sürü elbise trendi ile karşılaşmak mümkün. Dantel detaylardan neon renklere, mini elbiselerden straplez elbiselere kadar sayısız stil var önümüzde. Böyle olunca da seçim yapmakta ben de zaman zaman zorlanıyorum. Blog sayfamda yayınladığım tüm yazıları ve fotoğrafları arşivimde saklıyorum, bazen işime yarayabiliyorlar. Şimdi de gelin bakalım bu yaz ne tür elbiselerden bahsetmişiz kısaca onları konuşalım. Benim de favorim olan floral desenli ve fırfır detaylı elbiselere yoğunlaştım.


Bu yazın trend elbiselerini bir arada toplamaya çalışıyorum, daha geniş ve size daha faydalı olacak bilgileri bir arada sunmak amacındayım çünkü. 1970'li yıllardan bugüne fırlayarak gelen kadınsı ve romantik fırfır modası şimdi yeniden en çok konuşulan trendlerden biri oldu bile. 2013 - 2014 Yazlık elbise modelleri ile ilgili paylaştıklarım eminim ilginizi çekecektir.


Tümüyle vücudu saran ve alt etek kısmı fırfırlı olan bu elbisenin en çok sevdiğim yanı tatlı mı tatlı desenleri. Yaz sezonuna uygun bir seçim olur bence, düzgün bir fizik ve kusursuz bacaklarla dilediğiniz şekilde aksesuar da ekleyerek kombinleyebilirsiniz. Seksi görünmemek için hiçbir neden kalmayacak...


Nar çiçeği rengi de elbiselerde kendini göstermeye başladı. Yaz mevsiminin en güzel tonlarından olsa gerek. Fırfır detayla birleşen nar çiçeği renginde bu elbisenin belde minik bir dantel detayı bile var. Dolayısıyla da en şık olmak için önünüz açılmış oluyor. Yine de daha soft bir renk olsun diyorsanız, açık kahve tonlarında olanı da var, hemen altta bakın.


İşte açık kahve tonlarında daha soft bir hava katmak isteyenler için yukarıdaki nar çiçeği tonlarındaki elbisenin aynı modeli. Bunda da bel kısmında dantel detayı görmek mümkün.


Şimdi ben iri fırfırların bu yaz aylarının en popüler detayı olduğunu söylesem de yine de bundan yana olmayanlar çıkabilir. Her şeye rağmen bu trendi olabildiğince sıkı takip etme niyetinde olanlar da var, tıpkı benim gibi. Daha naif fırfır detayına sahip olan bu elbiseye ne dersiniz peki? Yazlık elbise modelleri arasında en göz çarpanı bence.


Beyazı bir de böyle lacivertin arasında serpiştirilmiş olarak görelim, karşımıza çıkan bu tatlı elbise gerçekten de takdire şayan. Etkileyiciliğin de ötesinde. Dolgu topuklu bir ayakkabı ile de kombinleyerek daha seksi bir görünüm kazanabilirsiniz. Ben laciverti sevmem, sadece beyazdan yanayım diyorsanız bu modelin beyazı da hemen aşağıda!


İki farklı bitmek tükenmek bilmeyen renk trendi, beyaz ve siyah! Siyahın asaleti beyazın saflığı ile birleşiyor. Lacivert olanından çok daha güzel bence.


Dantel yaka ve halat kemer detaylı bu elbise de benim favorilerim arasında. Elbisenin alt kısımlarında birleşen fırfırlar çok daha güzel bir etki yaratmış. Dolgu topuklu ayakkabı modeli de bu elbiseye en çok yakışan aksesuar olmuş...


Buna diyebileceğim tek lafım yok aslında. Bir dantel detaylı mini elbiseye bu iki renk ancak bu kadar yakışır. Tıpkı bir gecelik kadar etkileyici.

Şimdilik yazlık elbise modelleri ile ilgili olarak söyleyeceklerimi bu kadarla bırakayım. Yeniden güncellemeye devam edeceğim, çok daha özel modeller var elimde, biraz merakta kalın...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT