Son Dakika!

18.08.2013

Mango Elbise Modelleri ve Fiyatları

Bunu Paylaş :
Biliyorum, son zamanlarda biraz boşladım blogumu. Sizlere güncel ve en çok konuşulan markaları daha çok boşladım sanırım. Mango elbise modelleri ile ilgili konuşalım biraz. Bakalım bu yaz Mango'nun elbise koleksiyonunda neler var, fiyatları ne kadar? Ben şimdiden favorilerimi seçtim bile, işte benim favorilerim; su yeşili renginde asimetrik kesim ipek elbise, brokar tarz, tül parçalı, pileli bol kesim elbiseler benim bu yaz Mango koleksiyonunda en çok beğendiğim parçalar. Siz de favorinizi seçin ve mutlaka bunlardan birini alın, gardırobunuzda kalsın, bir gün mutlaka işinize yarayacaktır.


Aslında bu koleksiyona dair söylenecek o kadar çok şey var ki. Mesela renkler! Tümüyle bu yazın en çok sevilen tonlarındalar ve gerçekten de büyük bir ustalıkla tasarım harikası oluşturmuşlar. Bir de benim dikkatimi çeken öyle bir elbise var ki, fiyatı da tarzı da tam benlik; Mango'dan inanılmaz bir çıkış olmuş süet elbiseyle. Gördüğünüz gibi ortalama 49 - 79 TL arasında değişiyor fiyatlar, ödeme seçenekleri de en az fiyatlar kadar uygun zaten.
Özel davetlerinizde, gece davetleri, partiler, düğünler, nişanlar... Kısaca aklınıza gelebilecek her yerde rahatlıkla tercih edebileceğiniz bir elbise arıyorsanız, Mango'ya uğramadan karar vermeyin derim ben.




Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT