Son Dakika!

1.08.2013

Parti Elbiseleri 2013 İlkbahar Yaz

Bunu Paylaş :
Bu yılın hareketli gecelerine özel parti elbiseleri hakkında bugüne dek tek bir şey yazmadığımı fark ettim. Hemen el atmalıyım şu konuya dedim ve sezonun en trend, gece elbiselerine göz attım. Bu sayede 2013 yılının en güzel parti elbiseleri ile karşılaştım. Beğenmek öyle zor ki bu tasarımları, hepsi de birbirinden harika yahu. Hangi birini tercih edeceğim diye düşünürken bir bakmışım, hepsini de istiyorum. Ne olacak benim bu elbise merakım, hiç bilmiyorum vallahi...

parti elbisesi

Partiye davetliyseniz ve şöyle, kendinizi en güzel göstermek istiyorsanız... Korkmayın, bu sayfa bunun için var, yani sizlerin seçimlerinize yardımcı olmak için. Bu gibi gecelerde renk ve tasarımı iyi seçmeniz gerekiyor, bana soracak olursanız nasıl bir elbise öneriyorsun diye, şunu söylemeliyim; "kesinlikle seksi olanlardan" yana kullanın tercihinizi. Özellikle dantel elbiseler, mini elbiseler ya da transparan detaylar sizin için ideal olabilir ama yine de son karar sizin tabi ki. Bunun yanı sıra, alternatif olarak jean, etek, bluz gibi modellere de göz atabilirsiniz ama benim favorim, hele ki partiler söz konusu ise, elbiseler.

Renk olarak, mutlaka beyazı kullanın. Bu sene çok konuşuluyor beyaz. Yok ben biraz daha ağır, kadınsı detaylarla girmek istiyorum partiye diyorsanız, siz bilirsiniz. İş toplantısına katılır gibi bir mini siyah elbiseyi de rahatlıkla önerebilirim.


Ben böylesi güzel bir siyah elbise görmedim, bel kısmındaki kırmızı aksesuar da gerçekten geceye ışık katacak. Bacaklarınıza, fiziğinize ve güzelliğinize güveniyorsanız, bu siyah parti elbisesini sakın kaçırmayın derim. 



Kırmızı arkadaş, her yerde gösteriyor tutku dolu, etkileyici görüntüsünü. Güllerle bezenmiş bir elbise, bence hiç de fena değil. Kırmızı benim için uygundur diyorsanız, siyah bir bileklik ekleyerek kombini tamamlayın ve partiye uçun...


Mini mini bir hanım kız olacağım ben partide, topuklu ayakkabımla birazcık boyumu uzun göstereceğim, ışıl ışıl bir elbiseyle herkesi büyüleyeceğim diyenler için, alın size elbise. Budur işte, tek kelimeyle budur!
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT