Son Dakika!

1.08.2013

Kırmızı Halı'da Ünlülerin Giydiği Elbiseler

Bunu Paylaş :
Şimdi, ben bu kırmızı halı olayını çok sevmiyorum desem yalan olacak, seviyorum desem de yalan olacak. Efenim, beni aslında pek cezbetmiyor bu kırmızı halı üzerinde boy göstermeler, ne o öyle? Ulan, iyi ki bi ünlü olmuşsun diyesi geliyor adamın, her fotoğrafta sırıtan ünlüleri görünce, geçin kardeşim içeri, allah allah!

ünlü elbise

Şimdi sizlere bu yıl kırmızı halı üzerinde boy gösteren ünlülerin giydiği elbiseleri göstermeden önce kendi favorilerimi ilk sıraya atmamı maruz görün. Julienne Moore’un yaşına son derece uygun düşen Tom Ford elbisesi, Alexander McQueen içinde ışıldayan Kate Hudson, floral tuvaletiyle gözümüzü gönlümüzü açan Lucy Liu ve kırmızının hakkını verenler…


Böyle işte, bu gibi resmi ortamları pek sevmiyorum. Özgürlüğe kelepçe vurur bu tür hareketler, benden söylemesi. Organizasyonu sevmesek de giyilen elbiselere bayılıyoruz tabi ki. Özellikle bu yıl Oscar töreninde kırmızı halı üzerinde ünlülerin giydiği elbiseler, gerçekten izlenmeye değerdi doğrusu.


Ben bu konuda o kadar çok görsele ulaştım ki, bunların her gün bir tanesini tek tek yayınlamaya karar verdim. Her gün bir ünlünün kırmızı halı üzerindeyken giydiği elbiseyle objektiflere verdiği pozu sizlerle paylaşacağım. Takipte kalın yeter...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT