Son Dakika!

4.08.2013

Maksi Elbiseler Bu Yaz Çizgili ve Desenli!

Bunu Paylaş :
Bazen elbise giymek bile zor gelebiliyor, sıcaklardan bunalmak bunun en büyük sebebi. Sıcaklar arttıkça kıyafetlerimiz konusunda bile birazcık tembelleşebiliyoruz. İşte, böyle anlarda kurtarıcımız olarak gördüğüm bir stil var; tek parça giy ve çık rahatlığının en iyi sembollerinden biri olan maksi elbiseler. Altına da sadece şık bir sandalet giymek yetiyor, işte en güzel tarafı da bu.


Sıcaktan bunalıyorum resmen, gerçekten bu yazıyı yazmak bile çok ağır geliyor şu an. Akdeniz'in en berbat günleri, Ağustos aylarında yaşanıyor, nem oranı %99... Böyle bir ortamda gelin de rahat elbise giymeyin!

Güzel bir hafta sonu geçirdik, hele ki bu pazar akşamı, bir arkadaşım üzerine giydiği maksi elbiseyi şapka, sandalet ve uzun sallantılı kolyelerle kombinlemişti. Gerçekten görülmeye değerdi hayırsız, nereden bulup da takıştırıyor üzerine bu derece yakıştırıyor, bir türlü anlamıyorum. Hep benden hızlı... Oldukça bohem bir tarzın içinde süzülüyordu kısaca arkadaşım, ama yine de "ben olsaydım, sandalet yerine dolgu topuklu bir ayakkabıyı tercih ederdim ve ve boyuma boy katarak daha seksi olurdum!" demeyi de ihmal etmedim, bende laf mı biter ayol...


İşte, böyle bir akşamdan sonra oturup güzel güzel maksi elbise aradım sizler için. Aklıma sokan arkadaşım, giyen yine kendisi ama gelip bu sıcak havada sizlere paylaşım yapmak için model arayan ben... Neyse, umarım beğenmişsinizdir, favorinizi seçin ve tartışalım...










Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT