Son Dakika!

30.08.2013

İpekyol Elbise Modelleri ve Fiyatları

Bunu Paylaş :
Bu yaz elbiselerde bir fark yaratan İpekyol, geçtiğimiz yıllardan bu yana kadınsı çizgisinin dışına çıkmayarak sezonun en trend tasarımlarıyla birlikte tonlarını da koleksiyonlarına taşımaya devam ediyor. Alışılmış kalıplardan uzak görünümü ile bu kış davetler için birbirinden özel elbiselere yer veren İpekyol 2013 - 2014 sonbahar kış sezonuna hazır gibi görünüyor. 


Şimdi bu yazıyı hazırlamadan İpekyol'un resmi sitesinden elbise fiyatları ile ilgili bir kaç araştırma yapayım dedim de, oldukça ideal rakamlarla karşılaştım şaşkınlığımı hala gizleyemiyorum sanırım.Genel olarak 200 TL ile 600 TL arasında değişen siyah mini ve uzun elbiseler İpekyol'un bu sezon en çok satılacak olan ürünleri arasında yer alıyor gibi.

En son siyah elbise modelleri ile gündeme almıştım blogumu. Bir ara fena kafayı takmıştım buna. Beyazlar her ne kadar yılın trendi olsa da siyahın da ayrı bir yeri vardır arkadaş demiştim, aynen böyle demiştim evet. Şimdi de İpekyo'un bu kıyafetleri gerçekten görülmeye ve giyilmeye değer nitelikte.



İpekyol'un günlük elbiseleri de oldukça ideal kombinlerle ziyaretçilerine ve takipçilerine resmi internet sitelerinden sunuluyor. Sonbahar kış sezonuna özel olarak hazırlanan İpekyol Elbise Modelleri arasından kolay bir seçim yapmaktan bahsediyorsanız, yanılıyorsunuz bence. Şık topuklu ayakkabılar, çantalar, aksesuarlar gibi, bir gece elbisesinde aradığınız tüm detaylar da sizler için önceden hazırlanmış olarak sunuluyor zaten. Size kalan tek şey, seçtiğiniz elbiseyi satın alarak kombininizi tamamlamak!







İPEKYOL 2013 - 2014 SONBAHAR KIŞ ELBİSE FİYATLARI


İşte bu sezonun elbise fiyatları hakkında güzelce fikir sahibi olabileceğiniz küçük bir destek geliyor size. Etek kısmı desenli dar kesim bir elbise bu aralar İpekyol'da 359 TL ile satışa sunuluyor. Kolsuz dar elbise ise tam aradığınız fiyatta bence, sadece 299 TL ile sizleri bekliyor.


Yakası tokalı büzgülü elbise bu kadar ucuz oluyormuş demek, Bence mantıklı bir fiyat zaten. 229 TL bütçenizi pek sarsmayabilir. Belki de şifon leopar desenli mini uzun kollu elbise tam size göre, ha ne dersiniz?


Puantiyeler bu yaz modaydı. Katılacağınız bir davet varsa yakın zamanda İpekyol'un bu elbisesi tam size. Yaklaşık 300 TL ile, şıklığınızla geceye damga vuran isim siz olabilirsiniz. Benim favorim bu, tasarım ve kontrast düzeni gerçekten çok hoş olmuş. 


Ah renkler, vah renkler! Böylesi güzel iç açıcı renkleri çok seviyorum. Sarı da ideal renk olmuş bee ablacım.O değil de, kolsuz yırtmaçlı renkli elbise de fena değilmiş haa! 400 TL da fiyatı var, ne dersiniz? Almak lazım değil mi?

Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT