Son Dakika!

30.08.2013

Defacto Kışlık Elbise Modelleri

Bunu Paylaş :
Yazlık elbise arayışımız olabildiğince hızlı geçiyor. Çok hızlı bir sezon oldu ya, sizin açınızdan nasıl bilmiyorum ama benim için gerçekten de davetlerle, düğün ve nişan törenleriyle dolu bir yaz oldu. Arkadaşlar birer birer evleniyor, akrabalar falan derken evlenmeyen kalmadı piyasada. Böyle olunca da bu gibi gecelerde giyebilecek bir elbise arayışı da sık sık içine girdiğim bir eylem oldu benim için. Artık kışlık elbise arayışına girmenin vakti geldi diye düşünüyorum, ne dersiniz?


Yavaş yavaş yaz aylarının sonuna yaklaştığımız şu günlerde, Defacto'nun kışlık elbise modelleri ile ilgili bir paylaşım yapayım dedim size, hoşunuza gider mi bilmiyorum. Bana da biraz soluk renkli bir koleksiyonmuş gibi geldi ama yine de kayda değer bir sürü model ve tasarımda, birbirinden güzel kışlık elbiseler yok değil.

DEFACTO KIŞLIK ELBİSE MODELLERİ

Defacto 2013 - 2014 sonbahar kış sezonuna özel olarak hazırladığı koleksiyonda daha çok koyu renklere yer vermiş. Mini kışlık elbiseler ve altına giyilen taytlar her zaman ideal olan olsa da ben biraz daha sıcak ve iç açacak tasarımlardan yana tutuyorum tercihimi. Mesela, mevsim kış da olsa renk tercihlerim hep tropikal olanlardan yanadır. Bu derece ağır bir havası olan elbiseler bana göre değil açıkçası. Sizin ilginizi çekebilir diye düşündüm. O halde, gelin hep birlikte bakalım Defacto 2013 - 2014 sonbahar kış elbiseleri ile ilgili bizlere neler bırakıyor...


Bunlar benim arayıp tarayarak, zorla bulduğum renkli ve iç açıcı modellerden bir kaçı. Uzun kollu kışlık elbiseler benim için vazgeçilmez ancak yine de mini olması kaydıyla tabi. Daha kadınsı, biraz da günlük yaşamın klasik sokak figürlerini içinde barındıran tasarımlarla Defacto'nun en beğendiğim kışlık elbise modelleri işte bunlar.


İşte, bunlar da ağır kış şartlarında giyilecek iç ısıtıcı modellerinden bir kaçı. Yün işlemeli bu elbiseler, kışın evinizde, gece ya da işinizde rahatlıkla giyeceğiniz tarzdan.


Defacto'nun 2013 elbiseleri arasında yukarıdakiler arasında yer alan ilk mavi ve son bordo tonlarındaki elbise beni cezbetmeyi başarıyor. Etek kısmı fırfırlı olan elbiseleri her zaman sevmişimdir. Şık bir görünüm yakalayarak katılacağınız bir yılbaşı partisinde bu elbiselerden birini giymemeniz için hiçbir sebep yok bence.


İşte, sizlerin beğeneceğini düşündüğüm dört farklı tasarım daha. Kış renklerinden biri olan mavi bu sezonda da elbiseleri işgal edecek gibi görünüyor. Ayakkabılara da dikkat bu arada!


Bunlar için yapılacak yorumları da sizlere bırakıyorum, kafanıza göre takılabilirsiniz canlarım.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT