Son Dakika!

2.08.2013

En Güzel Nişan Elbiseleri 2013

Bunu Paylaş :
Bu günlerde mutlaka bir yakınınızın nişanı ya da düğünü vardır ve siz de böylesi bir günde ne giyeceğinize henüz karar verememişsinizdir. Geçen gün bir arkadaşım nişanı vardı, orada ben de giyeceğime karar veremedim, çünkü gerçekten değer verdiğim bir arkadaşımdı ve öyle gelişigüzel bir elbise giymek istemedim.

nişan elbise

Siz de önem verdiğiniz bir arkadaşınızın nişanına yakışır bir elbise giymek istiyorsunuz, anlıyorum. İşte 2013 yaz sezonunun en güzel nişan kıyafetleri arasından sizler için ideal olanları bir bir taradım ve tabi ki de sayfama yakışan modelleri. Biraz sade olmanızdan yanayım çünkü bu yaz renkler de, desenler de, kombinler de abartıdan uzak bir trende yönelmeniz gerektiğini söylüyor. Birçok mağazada uygun fiyat ve ödeme seçenekleriyle bulabileceğiniz bu kıyafetler tam size göre, emin olabilirsiniz.



Bunları giyebilmek için fit bir vücuda sahip olmanın yanı sıra bir de kısa mı yoksa uzun mu olması gerektiğine karar vermeniz gerekiyor. Eğer kısa elbise giymeyi seviyorum ben diyorsanız, yırtmaçlı ya da düz etekli, dantel kesimler de işinizi görebilir. Yok ben uzun elbise arıyorum diyorsanız da, etek kısmı tül kesimli olan ve parlak taşlarla süslenmiş korse ile göğüs dekolteli muhteşem modellere göz atabilirsiniz. Hepsini verdim sizlere bu sayfa, bir önceki yazımızı da inceleyebilirsiniz, orada da sizler için en şık dantel elbise modellerini sundum.


Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT