Son Dakika!

6.08.2013

Beyaz Elbise Kombinleri

Bunu Paylaş :
Yaz aylarında en çok aranan kombinlerden biri de beyaz elbiseler. Özellikle plajda rahatlığın tadını çıkarmak istiyorum diyenler için şık elbise kombinleri hazırladım. Benim favorim, dantel detaylı beyaz plaj elbisesi. Yine de küçük beyaz elbiseler vazgeçilmezim diyebilirim. Buyurun bakalım, sizler için üç farklı kombin oluşturdum. Bakalım beğenecek misiniz?

beyaz elbise

Küçük Beyaz Elbise Kombini: Yaz aylarının vazgeçilmez elbise trendlerinden biri de küçük beyaz elbiseler. Kulağa fazlasıyla iddialı gelebilir. Fazla yoğun olmadan, hafif bronz tenle mükemmel bir uyum yakayabilirsiniz. Küçük beyaz elbisenizi, dolgu topuklu bir espadril ile kombinleyebilir, aksesuar olarak da turkuaz renginde bileklikle bu muhteşem kombininizi tamamlayabilirsiniz.


Beyaz Dantel Elbise Kombini: Bu yaz neredeyse görmekten bıkacağımız bir trend daha var, dantel elbiseler! Öyle görünüyor ki, moda trendleri arasındaki yerini uzun bir süre daha sağlama alacak. Böyle bir durumda ben de bir moda tutkunu olarak, sizlerle bu harika trende uygun bir kombini paylaşmak istiyorum. Elinizdeki tek bir dantel elbiseyle farklı stiller oluşturmak mümkün. 


Geceleyin dışarı çıkacaksanız, yaka kolye be şık bir kısa ceket ile tercih edebileceğiniz gibi gündüzleyin de kot ceket, rengarenk takılar ve uyumlu bir sandalete ek olarak şapka ile rahat ancak bir o kadar da şık, etkileyici bir görünüme kavuşabilirsiniz.Tarz kısa kotlar, kısa deri ceket ile dantel elbisenizi gideceğiniz unutulmaz konserlerde de rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Dantel Detaylı Beyaz Plaj Elbisesi Kombini: Bu aralar yoğun çalışmalarımdan dolayı, ne tatil yüzü görebiliyorum ne de şöyle adam akıllı bir dinlenme fırsatı bulabiliyorum. Ne diyelim; "hayat yaz tatiline çıkanlara güzel" demekten başka... Tatile ithafen plaj kombinimi paylaşmak istiyorum sizlere, biraz da bu özlemimi gidermek adına diyebilirim. Olmazsa olmaz parçamız bu yıl da bikini. 


Plaj kombinimizin kilit parçası. Sizin için fazlasıyla seksi iki adet bikini seçtim. Bikinilerin her daim yedeklemede işinize yarayacağını düşünüyorum. Şık bir plaj elbisesi kombininizi yaratmanıza yardımcı olabilir. Dantel detaylı, güzel bir beyaz tuniği rahatlık için giyebilirsiniz. Aksesuarlar da bu yaz plaj modasının vazgeçilmezleri arasında. Etnik dokulu kolye ve bikiniler, üzerinizden eksik olmasın efendim. Böylelikle daha canlı ve daha havalı bir tarz, sizi bekliyor olacak.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT