Son Dakika!

29.08.2013

Adil Işık Yazlık Elbise Modelleri

Bunu Paylaş :
Yaz aylarının sonuna yaklaşmamıza rağmen biz kadınlar olarak elbise modelleri ile ilgili hala büyük bir heves taşıyoruz içimizde. Ben en son alışverişe çıktığımda Adil Işık'ın yazlık elbise modelleri ile karşılaştım ve o kadar şık, o kadar farklı tasarımlara rastladım ki, inanamadım. Adil Işık 2013 yaz koleksiyonu adeta bu sezonun tüm elbise trendlerini içinde barındırıyordu.


Çiçek desenli elbiseler, mini siyah elbiseler, floral desenler, fırfırlı modeller, baskılı olanlar, geometrik desenli elbiseler ve sezonun tüm moda renkleri neredeyse bu koleksiyonu işgal etmiş gibi geldi bana. Zaten aşağıda bulunan görsellere göz atınca siz de bu yaz Adil Işık elbiseleri hakkında benim ne kadar haklı olduğumu göreceksiniz.


Evet, karşımızda sanki birden farklı markanın elbiseleri duruyor gibi değil mi? Kesinlikle öyle değil. Su yeşili trendi biliyorsunuz bu yazın en sevilenleri arasındaydı. Adil Işık böyle şık bir mini elbiseyi su yeşili trendiyle buluşturmayı başarıyor. Hemen yanındaki baskılı çiçek desenli elbise ise fazla söze gerek bırakmıyor. Siyahın bu yaz çok sevildiğini daha bir önceki yazım olan "2013 Yaz Elbise Modelleri" başlıklı yazımda ifade etmiştim. 


Yine siyah ve yine mini elbiseler. Uzun kollusundan tutun da askılısına kadar. Şık bir çanta ile kombinlemek ve bilekten bağlamalı ayakkabı ile bütünleştirmek de sizin ustalığınıza kalıyor. Ben yukarıdaki dört elbise arasından en çok kırmızı elbise modelini beğendim. Adil Işık, harikalar yaratmış...


Çiçek desenler her yerde! Bitmek bilmiyor benim bu çiçek merakım. Adeta bayılıyorum ya. En çok mini elbiseye yakışıyor sanırım çiçekler! Baksanıza soldan ikinciye. Üstüne bir de sandalet olunca ayakkabı, harika olmuş harika!


Katılacağınız davetler için ise bu dört modeli seçtim. Uzun lacivert elbise ya da mini siyah elbise tam size göre diye düşündüm. Bu yaz davetlisi olduğunuz düğün, nişan, kına gecesi gibi etkinliklere katılmak için yukarıdakiler tam size göre bence. Şıklıksa şıklık, trendse trend...


Geometrik desenler ya da dijital baskılar. Dilediğiniz yerde dilediğiniz zaman rahatlıkla giyebileceğiniz ve kombinlemekte asla büyük sorunlar yaşamayacağınız hoş tasarımlar. 

Dilerseniz bir de bu hafta sizler için hazırladığım çok güzel bir "yazlık elbise" dosyam olan "2013 Yaz Sezonunun Elbise Modelleri" başlıklı yazıma da göz atabilirsiniz.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT