Son Dakika!

31.07.2013

İlkbahar Yaz Elbise Modelleri

Bunu Paylaş :
2013 yaz sezonunun en hit elbise modelleri ile, her sezon olduğu gibi yine geniş bir yelpazeye kucak açmanız gerektiğini biliyor muydunuz? Öyle ki, bu yıl yaz aylarında oldukça şık ve geniş detaylara yer verilen elbise koleksiyonları ile birçok ünlü moda tasarımcısının hayallerine gidiyoruz. 


Oldukça çeşitli ve trend olan bu elbise modelleri sezonun öne çıkan detaylarını da içinde barındırıyor. Benim favorim her ne kadar mini elbiseler olsa da, peplum detaylar gerçekten de kayda değer ürünler.



A kesim elbiseler, tek omuz elbiseler, gömlek elbiseler, piliseler, halter yakalar, maksi trapezler, düşük bel elbise modelleri ve daha neler neler... Sizlere bu yazımda en geniş, en çok modeli barındıran arşivimi paylaşacağım. Üstü vücuda oturan eteği kloş elbise modelleri de benim bu yıl ki favorilerim arasında. 



Elbiselerle ilgili birkaç tüyo: Diyafram ya da bel bölgenizde açılacak olan minik pencere dekolteler bu yazın en şık tarzı. Kumaşın aralarına serpiştireceğiniz transparan paneller de aynı şekilde 2013 yaz aylarının en çok tercih edilen detayları arasında yer alıyor. Haydi hanımlar, daha cesur, daha atak, daha gösterişli, etkileyici ve seksi elbiselere siz de kucak açın, en güzel siz olun. 


Fit&Flare yani sstü vücuda oturan eteği kloş elbise modelleri ise bu yazın en gözde detaylarından biri. Beni fazlasıyla cezbediyor bunlar, etkileyici olmalarının yanı sıra bir de her türlü kesime, desene ve tasarıma da elverişli olmaları herhalde gerçekten de yılın trendleri arasında yer almasına olanak sağlıyor. Sizleri bilmem ama ben hemen aşağıda yer alan 6 Fit&Flare elbiseye bayıldımmmm....



Geometrik desen mi dedi birileri? Hımm, yoksa ben mi yanlış duydum? Olur tabi, neden olmasın. Geometrik deseni tercih etmek için elbiselerden güzel kıyafet mi bulacağız? Böylesine özgür tasarımların, çiçeklerin, kesimlerin üzerinde yer aldığı bir elbise neden geometrik desenli olmasın ki? Sorarım sizlere hanımlar, siz bu yıl geometrik desen hakkında ne düşünüyorsunuz, ben bayağı olumlu yaklaşıyorum....





Turuncu yine her yerdeki sıcaklığını hissettirmeyi başarmış, aşağıdaki iki turuncu elbise adeta tropikal ormanlardan fışkıran genç fidanlar gibi geliyor bana. Portakal gibiler, iyidir bu tonlar iyi. İstediğiniz her yerde kullanmaktan asla çekinmeyin canlarım, dilediğiniz gibi kullanmakta özgürsünüz. Yaşasın turuncunun özgürlüğü...




Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT