Son Dakika!

30.07.2013

Bir Erkeğin Elbise Merakı: Seksi Olmalıymış

Bunu Paylaş :
Bir erkek arkadaşıma bloğumun adresini sosyal medyadan gönderdikten sonra bana verdiği tepkinin ardından ona söylediğim "sen ne anlarsın bee!" sözüme istinaden kısa bir mektup yazmış bana sağolsun, onu paylaşmak istedim sizlerle. 


"Erkekler de modadan anlar, en çok da elbiselerden, çünkü bir kadını en güzel, en etkileyici bir görünümüe sokan bence tek kıyafet vardır, o da elbisedir. Ama capcanlı renkli, mini bir elbise..." diyor arkadaşım, ona katılmalıyım bilmiyorum, neyse mektubun devamı ise şöyle...

Bırak ya, bu işler demek böyle oluyormuş. Blog yazarlığı ile ilgili çok önceden bir kaç araştırma yapmıştım, bir sitede kızların bu işi iyi götürdüğü yazıyordu. Zaten bugün bu konuyla ilgili televizyon programları da yapılıyor, magazin dergilerinde ve gazetelerde de yer yer röportajlar ve haberler yer alıyor. Ama ne hikmetse bu haberlere konu olan, programlara davet edilen hemen hemen hepsi de kadın ve çoğu ya yemek blogu yazarı, ya kozmetik blogu yazarı, ya da böyle senin gibi moda blogu yazarı. Buradan da anlaşılıyor ki, siz kızlar gerçekten çok boş işlerle uğraşıyorsunuz, sana diyordum değil mi hep; "bırak kızım bu işleri, moda falan hikaye, kim ne isterse giysin, tek moda budur..." diye. Ayrıca unutmadan şunu da belirteyim, ben elbiselerden anlarım tamam mı, asıl bir erkek hangi elbisenin en şık, en güzel, en trend olduğuna karar verebilir. Bunu nerden biliyorsun diye sorarsan, sana şunu söyleyeyim; "Bir kadın neden en güzel, en seksi, en şık elbiseyi giymek ister?" Dur, sen hiç zahmet etme ben cevap vereyim, hani şu senin de blogundaki yazılarında bahsini ettiğin özel gün ve geceler var ya, işte o gibi özel anlarda karşı cinsi etkilemek için de ondan hanımefendi! E, benim etkileneceğim bir elbiseyi bırak da ben seçeyim, niye kız kendi kafasına göre karar versin ki? Sana da buradan bir kaç tüyo vereyim bak, en azından bir işe yaramış olurum senin için: Bence tüm kadınlar şu upuzun elbiseleri artık bir kenara bırakmalı, kısa ve seksi elbiseleri canlı renklerle giymeli. Beyaz ya da siyah elbiseleri de bir kenara bırakmalarını söyle lütfen sayfandan, çünkü artık sade olmak çok saçma, hayat hızla akıyor ve bu hıza ayak uydurmak için biraz çılgın olmak gerekiyor değil mi? İşte bence bunu yapmalı herkes, çiçek desenli olanlar, rengarenk olanlar, parlak renkliler falan, bence ideal olan bu.

Evet, uzun uzun yazmış sağolsun. Benim için bir yazı yaz desem yazmaz ama sırf canını sıktım, bir laf soktum diye, beyefendi oturmuş hiç üşenmeden döktürmüş. Aslına bakarsanız, elbiselerle ilgili yazının sonlarına doğru yaptığı yorumlar hiç de fena değildi ha, ne dersiniz?

Bakalım bunu yayınladığımı görünce ne diyecek bana, kesin küfreder, ben de o yorumu silerim...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT